Ємність ринку інтернет-продажів наближається до трильйона доларів
Світові продажі через інтернет в 2013 році перевищать позначку в 1 трлн доларів і досягнуть 1,25 трлн доларів, а кількість інтернет-користувачів збільшиться з 2,2 млрд до 3,5 млрд осіб.
Про це ідеться у дослідженні Interactive Media in Retail Group, пише газета "Экономические известия".
У 2011 році кінцевим споживачам за допомогою інтернет-магазинів і інших платформ для електронної комерції було продано товарів на 961 млрд доларів. Це приблизно на 20% перевищує результати 2010 року.
Сполучені Штати залишаються найбільшим ринком, за оцінками Interactive Media in Retail Group.
За ними йдуть Великобританія і Японія. За прогнозами експертів компанії, в цих країнах будуть зберігатися темпи зростання на рівні 10-15% на рік.
Але вже зараз вони припускають, що зовсім скоро лідер зміниться.
Приводом для цього є темпи зростання електронної комерції в Китаї. У 2011 році цей ринок виріс на 130%. Тому питання зміни ведучого ринку є тільки питанням часу.
Європа, як регіон, продемонструвала в 2011 році зростання на рівні 19%.
Згідно з оцінками European Multi-channel and Online Trade Association, ємність ринку електронної комерції становив 307 млрд доларів - на 10 млрд доларів більше показників Північної Америки.
На переконання експертів асоціації, Європа є найбільшим регіональним ринком в світі.
Згідно ж прогнозами Interactive Media in Retail Group, Франція, Італія, Іспанія, Росія, Туреччина і Польща стануть найбільш динамічно розвиваються ринками в Європі.
У Латинській Америці "паровозами" зростання стануть Бразилія і Мексика, а на Середньому Сході - Ізраїль і ОАЕ.
За оцінками експертів компанії, зрілі ринки Європи та Північної Америки будуть отримувати виклики з боку багатьох більш динамічних економік у всьому світі, але зростання збільшення кількості користувачів і зростання популярності онлайн-шопінгу створює нові можливості для багатьох країн.
"Майбутнє електронного рітейлу глобально, але воно пов'язане з неминучим уповільненням декількох ключових ринків у Північній Америці і Європі. І бізнесам важливо розуміти, де саме будуть знаходитися нові можливості. У всьому світі ми спостерігаємо зростання довіри та впевненості при здійсненні покупок онлайн. Ми впевнені, що незабаром онлайн-торгівля стане невід'ємною частиною економіки будь-якої країни", - говориться в тексті дослідження.
Утримати показники деяких ринків від природного уповільнення допоможуть гаджети.
Поки такими є планшетні комп'ютери. За останні 12 місяців поширення планшетів на розвинених ринках швидко пройшла період, коли вони були надбанням лише інноваторів і "гіків". І зараз цими пристроями володіють різні верстви населення.