Митниця почала видавати безкоштовні електронні ключі
З 3 травня Державна митна служба почала видавати електронні цифрові підписи за державний рахунок.
Про це пише газета "Дело" із посиланням на прес-службу Держмитслужби.
"Виконуючи постанову Кабміну, акредитований центр сертифікації ключів Держмитслужби з 3 травня почав безкоштовне забезпечення митних брокерів та суб'єктів ЗЕД засобами електронного цифрового підпису. Зараз цифрові ключі видаються митним брокерам з метою підписання документів, необхідних для митного оформлення", - повідомили на митниці.
Електронний цифровий підпис можна отримати в пункті реєстрації акредитованого центру сертифікації ключів Держмитслужби, за адресою: 04215, м. Київ, вул. Світлицького, 28-А.
Передбачається, що переведення бізнесу на використання електронних ключів, які будуть видаватися за рахунок держави, має зменшити кількість відмов з боку податкової в прийомі звітності.
До цього моменту в Україні діяло 11 офіційно зареєстрованих державою організацій, які видають електронні підписи.
"Ключі" використовуються для захисту і надають електронним документам юридичний статус. Користування електронним підписом протягом року раніше коштувало близько 1000 гривень.
Довідку можна отримати у відокремленому пункті акредитаційного центру за телефонами (44) 365-1310, 365-1165, 365-1301, а також в Центрі сертифікації ключів Держмитслужби, зателефонувавши (44) 481-1946, 481-2024.