Визначено найдорожчі бренди світу
У 2011 році бренд Coca-Cola оцінюється в 71,861 мільярда доларів, а роком раніше торгова марка компанії коштувала, за оцінками Interbrand, 70,452 мільярда доларів.
Другt місце в рейтингу Best Global Brands - 2011 зайняла корпорація IBM, чий бренд за рік подорожчав з 64,727 до 69,905 мільярда доларів, пише видання "Дело".
Третє місце зберегла за собою Microsoft, незважаючи на те, що вартість бренду компанії знизилася з 60,895 мільярда доларів в 2010 році до 59,087мільярда доларів в 2011 році.
У десятку найдорожчих торговельних марок також увійшли Google, General Electric McDonald's , Intel, Apple, Disney, Hewlett-Packard.
Найбільше за рік виріс в ціні бренд Apple - на 58%. Бренд Amazon.com подорожчав на 32%, вартість Google збільшилася на 27%.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"