Українська правда

"Євро-2012" дасть пивному ринку України додаткові 4% зростання

26 травня 2011, 12:00

Проведення в Україні чемпіонату Євро 2012 дозволить пивному ринку країни вирости ще на 4%, додатково до річного показника зростання ринку.

Такий прогноз озвучили фахівці пивоварної компанії "Славутич" Carlsberg Group. пише газета "Дело".

"Ми робили аналітику щодо ефекту проведення чемпіонату. Проаналізували дані з 1988 року - якщо взяти зростання споживання пива за три роки до чемпіонату, то чемпіонат додає десь 4%. В Україні важко сказати, оскільки була криза, але в середньому можна очікувати до 4% до того, на скільки ринок виріс би без Євро-2012" - сказав віце-президент з маркетингу компанії "Славутич" Carlsberg Group Ярослав Коваль.

Додаткові 4% - значний показник для ринку, який тільки що почав виходити з кризи, зазначає видання.

Так, в 2011 році, за прогнозом асоціації "Укрпиво", український пивний ринок виросте всього на 1% або на 3 млн. дал у порівнянні з 2010 роком - до 313 млн. дал.

Сама Carlsberg Group, яка є офіційним спонсором чемпіонату "Євро-2012", розраховує отримати дивіденди у вигляді розширення частки на пивному ринку України.

"Зрозуміло, ми очікуємо зростання обсягів виробництва. Але тут не стільки треба говорити про обсяг, оскільки він буде залежати від зростання ринку, скільки про зростання частки на ринку. Природно, ми розраховуємо на зростання частки ринку, хоча б тому що бренд нашої компанії є офіційним спонсором чемпіонату", - сказав Коваль.

Євро-2012