У Бродського хочуть заборонити рекламу на дорогах
Держкомпідприємництва пропонується заборонити розміщення реклами в межах смуги відведення міжнародних автомобільних доріг загального користування, над проїжджою частиною, на розділювальних смугах трас.
Також не можна буде встановлювати рекламу на опорах дорожніх знаків, освітлення та штучних споруд, у зоні транспортних розв'язок, мостів і шляхопроводів, а також у місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод.
Держкомпідприємництво погодило відповідний законопроект, розроблений Державною службою автомобільних доріг України.
Велика кількість рекламоносіїв, що нині розміщені у безпосередній близькості від дороги, за оцінками розробників законопроекту, погіршує видимість дорожніх знаків, негативно впливає на сприйняття водіями дорожньої обстановки та відволікає від керування, що створює передумови для виникнення дорожньо-транспортних пригод.
Тому новий законопроект дозволяє розміщувати рекламні носії у населених пунктах на відстані не менше як 50 метрів від дорожніх знаків, перехресть, транспортних розв'язок, мостів, зупинок тощо.
Поза межами населених пунктів ці відстані мають бути більші - не менше 150 метрів.
Законопроектом також передбачено, що поза населеними пунктами рекламні щити можуть встановлюватися на відстані не менше ніж 10 метрів від краю проїжджої частини. Сьогодні ця відстань вдвічі менша.