Соціологи Азарова розповіли про покращення життя киян
Левова частка витрат жителів Києва - 41%, припадає на продукти харчування, на комунальні платежі - 15%, а замикають трійку лідерів транспортні витрати - близько 14%.
Такі дані Департаменту маркетингових досліджень UTG - "Української Торгової Гільдії", про розподіл витрат киян у 2011 році, повідомляє "Дело".
За даними UTG, у порівнянні з 2007 роком, частка споживчих витрат киян зросла з 68% до 73%.
При цьому частка продуктів харчування в цих витратах знизилася - з 47% до 41%.
Як зазначила керівник напрямку маркетингових досліджень UTG Вікторія Забузова, дані звіту свідчать про поліпшення загального добробуту киян, що проявляється у збільшенні вільної частки витрат.
На інші покупки кияни витрачають 6,3% свого доходу, на великі покупки - меблі, побутову техніку, електроніку, госптовари - 5,1%, на парфумерію та побутову хімію - 3,8%, на розваги - 3,4%, а на заощадження виділяють 4,3% своїх доходів.
Варто відзначити, що "Українська торгова гільдія" є офіційним консультантом Кабінету міністрів.
Як відомо, проведений в середині 2010 року порталом hh.ua опитування показало: для 90% українських професіоналів головна стаття витрат - продукти харчування.
85% відразу після одержання заробітної плати поповнює рахунок мобільного телефону та оплачує послуги доступу в Інтернет.
Разом з тим 82% обов'язково оплачує комунальні послуги. Лише для 65% респондентів важливо оплачувати транспортні послуги.
Також 42% обов'язково купують медикаменти, 25% респондентів неодмінно вносить до свого місячного бюджету витрати на покупку побутової техніки та утримання власного автомобіля.
При цьому кожен п'ятий український професіонал відкладає гроші "на чорний день".
Нагадаємо, в січні 2011 року ціна плодоовочевого споживчого кошика виросла на 5%, причому вартість традиційного набору для борщу "підстрибнула" відразу на 16%.
Разом з тим днями Прем'єр-міністр Микола Азаров заявив: інфляція в 9,1% за 2010 рік є реальним показником.