Українська правда

Marriott націлився на Україну

30 жовтня 2010, 13:12

До Євро-2012 найбільша готельна мережа світу Marriott Hotels побудує в Україні кілька готелів.

Про це заявив голова Marriott Hotels International Ltd. у Східній Європі Івіца Чачіц, пише газета "Дело".

"Як мінімум, один з них - у Києві, решта - в інших містах", - сказав він.

Чачіц відмовився уточнювати, які інші міста, крім столиці, розглядаються для розвитку мережі в Україні.

Він нагадав, що Mariott намагається зайти на український ринок більше десяти років, однак пояснив таку затримку невезінням, а не несприятливими умовами ведення готельного бізнесу в Україні.

На його думку, Україна має достатню кількість компонентів, необхідних для початку систематичного розвитку туризму, однак, щоб зробити це правильно, потрібна чітка стратегія та план дій.

Зокрема, вважає Чачіц, Україні необхідно чітко визначити цільові ринки, створити відповідну пропозицію і ефективно просувати країну як туристичний напрямок.

Marriott Hotels International Ltd. - одна з найбільших готельних мереж світу.

У представленому цього тижня плані розвитку на 2011-2013 роки компанія заявила про намір інвестувати в цей період 2,3-2,7 млрд. доларів, збільшивши число готельних номерів на 80-90 тисяч.

За рік, що завершився 30 вересня 2010 року, Marriott збільшив номерний фонд на 25,05 тисяч - до 611,57 тис. номерів.

Основними брендами, крім Marriott Hotels & Resorts, є також Renaissance Hotels, The Ritz-Carlton, Residence Inn, Courtyard, Fairfield Inn & Suites, TownePlace Suites SpringHill Suites.

Євро-2012 готельний бізнес