Українські дороги відстають від графіка Євро-2012
Україна відстає від графіка виконання дорожніх робіт до Євро-2012, 2009 року виконано 70% від планованих робіт.
Про це заявив керівник "Укравтодору" Вадим Гуржос, передає "Радіо Свобода".
"Ми не планували будувати нові автобани. УЄФА цього і не вимагала. 2009 року ми витратили 4 мільярди гривень, з яких 2,5 мільярди із держбюджету і 1,5 мільярди міжнародних фінансових організацій", - сказав він.
Таким чином 2009 року введено в експлуатацію 238 кілометрів і пущено рух на 201 кілометрі доріг, які задіяні у підготовці до Євро-2012, сказав Гуржос.
За його словами, це 70% від тих планів, які були розроблені на 2009 рік.
Однак керівник "Укравтодору" стверджує, що дороги не будуть причиною якихось затримок у підготовці до футбольних змагань.
"На 2010 рік у нас дуже амбітні плани. Плануємо ввести в експлуатацію понад 400 тисяч кілометрів. Тобто, все ми встигнемо, і все буде надолужено", - запевнив він.
Чиновник також визнав, що ситуація з дорогою Київ - Житомир "дійсно дуже складна".
"Там є велика кількість сезонних руйнувань та деформацій. Ця дорога зараз розглядається", - зізнався Гужос
"Ми ініціювали новий проект перед ЄБРР і ЄІБ про114 кілометрів від Києва до Житомира. Ведемо розмови, щоб отримати гроші під капітальний ремонт цієї дороги, і так повністю закрити дорогу від Києва до Житомира, до Львова і до Чопа", - сказав Гуржос.
Зараз, за його словами, роботи ведуться від Житомира до межі з Рівненською областю. 2010 року там планується виконати капітальний ремонт і реконструкцію приблизно за 3,5 мільярда.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"