Україна - у трійці європейських лідерів за падінням автопродажів
Український авторинок в 2009 році показав третій у Європі результат щодо падіння автомобільних продажів.
Такі дані містяться в щомісячному огляді, підготовленому російським аналітичним агентством "Автостат", повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ".
Зокрема, за даними аналітиків український авторинок за підсумками 2009 року "просів" на 71,4%.
Гірша динаміка серед європейських країн спостерігалася лише у Латвії (-80,5%) й Ісландії (-77,6%).
На четвертій позиції Литва (-67,4%) і закриває "п'ятірку" аутсайдерів Естонія, де зниження ринку склало 66,2%.
Росія в цьому "антирейтингу" посіла дев'яте місце з показником 49,7% зі знаком "мінус".
Більше, ніж РФ, "просіли" авторинки в Ірландії (-62,1%), Румунії (-59,4%) та Угорщини (-50,4%).
Разом з тим, лідером по приросту продажів за підсумками 2009 року стала Німеччина, де завдяки стимулюючій програмі з оновлення автопарку продажі автомобілів зросли на 23,2%.
Заходи щодо стимулювання попиту, втілені європейськими урядами, забезпечили зростання авторинків також у Чехії (+12,2%), Франції (+10,7%), Австрії (8,8%), Словаччині (+6,7%) і Польщі (+0,1%).
Як повідомлялося, 2009 року в Україні було реалізовано 207 тис. 258 автотранспортних засобів.
Для легкових автомобілів 2009 рік закінчився з показником 175 тис. 165 авто, що в 3,5 рази менше показника 2008 року.
Ринок вантажівок недобрав 73% і склав 29 тис. 428 шт. Аналогічна ситуація і в сегменті автобусів, ринок яких скоротився в 3,5 рази до 2 тис. 665 шт.