Українська правда

Технології стають людянішими: 10 споживчих трендів 2018 року

Технології стають людянішими: 10 споживчих трендів 2018 року

Ericsson ConsumerLab презентує випуск щорічного звіту, присвяченому 10 основним споживчим трендам. Дослідження  The 10 Hot Consumer Trends for 2018 and beyond описує тенденції, які будуть актуальними, починаючи з 2018 року. Цього разу у звіті помічається зсув парадигми – користувачі очікують від цифрових пристроїв людських реакцій на запити: розпізнання жестів, міміки, інтонації голосу та реагування на дотики.

 
  1. Тіло як інтерфейс

Більше половини нинішніх користувачів інтелектуальних голосових помічників розраховують на можливість використання жестів, емоцій, інтонацій голосу і дотиків для взаємодії з технологічними пристроями. Дві третини опитаних вірять в те, що приблизно через три роки з гаджетами можна буде спілкуватися так само, як із людьми.

  1. Розширені можливості слухання

Виробники смартфонів прибирають звичні роз'єми для навушників, змушуючи користувачів купувати бездротові. 81% опитаних вірять, що вже через п'ять років навушники можна буде не виймати з вух навіть для підзарядки. 63% користувачів хочуть, щоб навушники мали функцію перекладу з однієї мови на іншу в режимі реального часу, а 52% бажають, щоб вони блокували хропіння членів сім'ї.

  1. Вічні новачки

30% опитаних не встигають стежити за розвитком технологій, і це викликає в них стрес і відчуття безпорадності. Однак при цьому 55% ​​відзначають, що саме нові технології дозволяють отримувати нові знання, необхідні їм для роботи. Особлива роль належить інтернету: на думку 46% респондентів, він дозволяє як швидко отримувати нові знання, так і скоріше забувати вивчене.

  1. Соцмережі перетворюються у ЗМІ

Соціальні медіа, що починалися як майданчик для спілкування, все частіше використовуються для трансляції особистих думок користувачів з великим числом підписиників. 55% опитаних впевнені в тому, що соцмережі використовуються для просування ідей і думок в інтересах тієї чи іншої групи впливу. 39% вважають, що знаменитості платять за збільшення числа фоловерів, а ще стільки ж людей втомилися від повідомлень компаній з проханням лайкнути їх корпоративну сторінку. Приблизно половина респондентів вірить, що штучний інтелект можна використовувати для перевірки достовірності новин і фактів, які з'являються в соціальних мережах.

  1. Занадто розумна реклама

40% користувачів готові терпіти рекламу в обмін на безкоштовні послуги, а 60% хочуть блокувати небажану рекламу за допомогою штучного інтелекту. Тим часом, технології доповненої віртуальної реальності, що використовуються в рекламі, з часом можуть замінити собою рекламовані товари і послуги.

Наприклад, може статися так, що людина буде задовольнятися добре зімітованим віртуальним пляжем замість поїздки на справжнє море.

  1. Дивацтва спілкування

50% опитаних вважають, що неможливість відрізнити людину від робота здається їм дивною і лякаючою перспективою. 40% також з побоюванням ставляться до того, що смартфони зможуть реагувати на їх настрій.

  1. Святкове життя

32% опитаних, в числі яких студенти, вважають, що їм не потрібна робота як сенс життя. 40% хотіли б, щоб замість них працювали роботи. 49% висловили інтерес до базового доходу, а третина вважає нормальним не працювати до тих пір, поки у них є хоча б мінімальні засоби до існування.

  1. Життя у фотографії

Половина опитаних хоче мати смартфони, що знімають фотографії в 3D. На думку 75% респондентів, через 5 років технології віртуальної і доповненої реальності дозволять заново проживати сфотографовані на телефон моменти. Для повноти відчуттів 55% користувачів AR і VR хочуть мати рукавички або взуття, що доволить взаємодіяти з віртуальними об'єктами з фотографії.

  1. Літаючі таксі та велосипеди

Дорожній трафік − проблема всіх мегаполісів, і вирішити її споживачі сподіваються за допомогою літаючих таксі: інтерес до цього засобу пересування проявили 40% опитаних. 39% вважають, що в їхньому місті необхідні спеціальні повітряні дороги для дронів і літаючих засобів пересування. Правда, при цьому 38% побоюється падіння дрона на голову.

  1. Заряджене майбутнє

Необхідність мати постійний доступ до джерел енергії та інтернету для безлічі користувачів та пристроїв формує потребу в інноваційних джерелах живлення. До того ж, ці джерела повинні бути мобільними. Більше 80% опитаних вважає, що через п'ять років з'являться акумулятори, які повністю вирішать проблему з необхідністю постійної підзарядки пристроїв.

"У найближчому майбутньому пристрої не матимуть ні фізичних, ні віртуальних кнопок, а для управління ними смартфони не знадобляться. Це абсолютно необхідна зміна, оскільки людям буде непросто освоювати все нові інтерфейси пристосувань і пристроїв, підключених до інтернету речей", − коментує результати звіту глава Ericsson ConsumerLab Майкл Бьерн.

"Зараз людям доводиться вдаватися в тонкощі функціонування використовуваних ними пристроїв. Однак в майбутньому ситуація зміниться, і вже пристрої будуть дізнаватися про звички своїх власників. Щоб взаємодія була комфортною, пристрої повинні бути підключені до хмарних технологій обробки даних і реагувати на запити протягом мілісекунд. Це створює нові вимоги для мереж передачі даних", - додає він.

Ericsson технології