Кілька простих порад починаючим підприємцям ®
Правильне керівництво - не менш важлива складова успішного стартапу, ніж актуальна ідея та стартовий капітал. Ці поради стануть у нагоді кожному, хто вирішив відкрити власну справу. Про те, чого варті чужі поради, можна прочитати у пункті №5.
Правильне керівництво - не менш важлива складова успішного стартапу, ніж актуальна ідея та стартовий капітал. Ці поради стануть у нагоді кожному, хто вирішив відкрити власну справу. Про те, чого варті чужі поради, можна прочитати у пункті №5.
Зайняти свою нішу
Головний козир будь-якого стартапу - чітке бачення "свого" клієнта. Складно продати продукт або послугу, яка теоретично підійде кожному, але практично нікому особливо й не потрібна. Нішевий проект має кращі шанси на більш швидке залучення лояльних клієнтів, за якими пізніше підтягнеться основна маса.
Кадри вирішують ...
... - Якщо і не все, то дуже багато чого. І чим менше ваша команда, тим ретельніше треба підбирати людей. Адже якщо в команді, наприклад, лише п'ятеро, то один недбайливий співробітник не тільки зіпсує свої 20% роботи, а й відтягне зусилля інших на виправлення його помилок. Але просто знайти персонал з хорошим резюме недостатньо. Правило особистого прикладу діє як у великих корпораціях, так і у малому бізнесі. Будьте прикладом для своїх співробітників!
Клієнт цінує, коли його цінують
Турбота про клієнта - основа цивілізованого бізнесу. Персонал повинен працювати так, аби клієнт завжди відчував щиру турботу про себе. Важливо створити для нього таку атмосферу, щоб йому хотілося повернутися й відчути її знову. Телевізор, на якому у фоновому режимі постійно відображається цікавий контент, теж прояв турботи про клієнтів. А спеціально розроблений для використання в середньому і малому бізнесі ТВ-дисплей з низкою унікальних і корисних для бізнесу функцій, недоступних у звичайних smart-телевізорах - це турбота і про клієнтів, і про власний успіх. Варто звернути увагу на
Хочеш продати? Інформуй!
Клієнт не може купити товар або замовити послугу, про існування якої він навіть не підозрює. Необхідно звертати увагу клієнтів на акції, у просуванні яких ви зацікавлені, за допомогою яскравих маркетингових інструментів. У вас повинен з'явитися основний рекламоносій, на якому будуть відображатися всі актуальні спецпропозиції. У цій якості можна використовувати
Поради та рішення
Не бійтеся звертатися за порадою до людей, яким ви довіряєте. Але віддавайте собі звіт у тому, що поради навіть досвідченого підприємця завжди не більш ніж рекомендація, і прийняття рішення залишається за вами.
Стартап - це надовго
Будьте готові до довгої та наполегливої роботи. У стартапі важливий не тільки вдалий старт, але і "проходження дистанції". Тут потрібні роки праці. Навіть якщо ви вже успішно запустили продукт і почали заробляти, розслаблятися зарано. Тому правильно розраховуйте свої сили, аби не перегоріти на старті.
Успішного вам стартапу!