Підсумки діяльності групи "КОНТІ" у 2007 році ®
В Україні частка компанії "КОНТІ" у 2007 р. у грошовому вимірі сягнула 11%. За підсумками минулого року, "КОНТІ" є лідером продажу у сегменті цукерок із комбінованими начинками (50% ринку в грошовому вимірі), у сегменті печива-сендвіча (60%) і глазурованого печива (35%).
У загальному обсязі виробництва кондитерських виробів в Україні частка групи "КОНТІ" становила в 2007 р. 13,5%.
У Росії частка ринку групи "КОНТІ" - 3%. У загальному обсязі виробництва кондитерських виробів у РФ частка групи "КОНТІ" - 3%.
$100 млн інвестицій на рік
У 2007 р. група інвестувала у власний розвиток майже 100 млн доларів, реалізувавши три глобальні проекти: відкриття виробничого комплексу в Донецьку, будівництво найбільшого в Україні логістичного центру в Макіївці (Донецька обл.), а також вихід у преміальний сегмент шоколаду .
Логістичний центр групи "КОНТІ" був відкритий 3 липня. Площа центру становить 16 тис. кв. м, місткість - 12 тис. т продукції. Центр оснащений цілком автоматизованою системою керування компанії SAP і передовим складським устаткуванням. Обсяг інвестицій у реалізацію проекту дорівнював 16,4 млн доларів.
15 вересня відбулося відкриття нового виробничого комплексу групи "КОНТІ". Загальна площа комплексу 34,3 тис. кв. м. Річний обсяг виробництва - 53 тис. т кондитерських виробів на суму 200 млн доларів. Інвестиції в будівництво комплексу і його технічне оснащення тільки в 2007 році сягнули 72 млн. Відкриття комплексу забезпечило робочими місцями понад 2 тис. осіб.
Також восени 2007 року група "КОНТІ" почала виробляти новий для себе продукт - шоколад. Шоколадні вироби випускаються на устаткуванні від провідних виробників. Вартість лінії - 36 млн доларів.
Плани: активний розвиток
Розвиток бізнесу в Росії - головна задача компанії на найближчі роки. У планах "КОНТІ" зайняти до кінця 2008 р. частку ринку 5%. Для досягнення цієї мети група вже почала роботи з будівництва нового виробничо-логістичного комплексу в Курську і має намір продовжувати активну інвестиційну діяльність у Російській Федерації.
Також у 2008 році група "КОНТІ" планує збільшити загальний обсяг реалізації готової продукції на 37% і подолати рубіж у 500 млн доларів.
Обсяг реалізації: +31%
Обсяг реалізації групи "КОНТІ" у 2007 р., як і планувалося, виріс у порівнянні з попереднім роком на 31% - до 1, 8 млрд грн (без ПДВ). У натуральному вимірі обсяг продажів групи "КОНТІ" становив 206 тис. т.
Обсяг реалізації "КОНТІ" у Росії становив 711 млн грн (+52%), у країнах СНД - 242 млн грн (+31%) і в Україні - 882 млн грн. (+18%).
Обсяг виробництва: +11,5%
Обсяг виробництва кондитерських виробів групою "КОНТІ" у 2007 році сягнув 205 тис. т, що на 11,5% більше, ніж у 2006 р. На трьох українських фабриках групи було випущено 141 тис. т продукції (+7%), на Курської КФ - 64 тис. т (+22,5%).
При цьому загальний обсяг виробництва кондитерських виробів в Україні за підсумками 2007 р. збільшився на 8% (за даними Держкомстату), а в РФ - на 5% (Росстат).
У 2007 р. "КОНТІ" увійшла до двох нових сегментів. Це ринок шоколаду - із продуктами Dolci і Esfero під ТМ Amour - і сегмент м'якої випічки - з бісквітними виробами BisKonti.
Довідка: Група "КОНТІ" заснована в 1997 році, протягом кількох років входить до трійки лідерів кондитерського ринку України і десятки найбільших гравців у Росії. До складу групи "КОНТІ" входить ЗАТ "ПО "КОНТІ" і ЗАТ "КОНТІ-РУС". Основні виробничі активи групи: Донецька КФ, Константинівська КФ, Горлівська КФ - в Україні, а також Курська КФ - у Росії.
Система менеджменту якості підприємства підтверджена сертифікатом за версією ISO 9001:2000 і НАССР (системи безпеки харчових продуктів).
Кількість співробітників - 11 тис. осіб.
Основні ТМ групи: Amour (шоколад Dolci, цукерки Esfero), "Бонжур-десерт", "Супер-Контик", "Белісімо", "Мелодика", "Мамулин торт", BisKonti.
http://www.konti.com/