Ключові автоматизації, що прискорили роботу LOKO.

Досвід з NetHunt CRM
PROMOTED
17 листопада 2025
Кожен клік у таблиці, кожне копіювання даних, кожне нагадування в чаті має свою ціну. І для бізнесу, що росте швидко, ця ціна стає дедалі відчутнішою. LOKO щомісяця підключає 300+ нових партнерів і мали схожу ситуацію. Складно уявити, скільки часу та фокусу працівників крали різні мікродії, гальмуючи команду.
Саме про важливість об’єднання команд для прискорення говорить Ерік Дамс, area менеджер у LOKO: "Єдина система об’єднує команди навколо спільних процесів. Коли всі працюють у CRM, стає простіше бачити, як взаємопов’язані дії різних відділів – супровід краще розуміє потреби продажів, а продажі можуть швидко уточнити деталі взаємодії з партнерами. Такий формат сприяє відкритій комунікації та командності".
Як виміряти цю "невидиму ціну" та зменшити рутину? LOKO сфокусувались на автоматизації робочого циклу за допомогою NetHunt CRM. У цьому матеріалі ми проаналізуємо, як саме ці автоматизації дозволили їм зекономити час та прискорити зріст.

Автоматизація безшовної
передачі партнерів між командами

Найбільші затримки та втрати інформації виникають на етапі передачі відповідальності: від відділу продажів до відділу активації, а потім до супроводу. Раніше, щоб активувати партнера, команді LOKO доводилося вносити зміни у трьох різних таблицях, відмічати в Jira та відписати в чаті. Це створювало ризик помилок і вимагало постійного контролю.
З NetHunt CRM цей процес став автоматичним. У системі кожен відділ має свою воронку. Коли менеджер з продажу переводить угоду на новий етап, картка партнера миттєво й автоматично з’являється у воронці наступного відділу – вже з усіма потрібними даними та історією взаємодії. Кожен відділ бачить, звідки прийшла задача і куди вона піде далі. Ніяких ручних дій і втрати часу.
Так, всі відділи в одній системі отримують необхідну інформацію вчасно та в повному обсязі, що виключає затримки та непорозуміння. Тепер компанія отримує єдиний, швидкий і контрольований потік роботи.
"Нам потрібно було об’єднати всі наші команди, що працюють із партнерами, в одне середовище, де кожен може бачити, що відбувається з партнером, але не заважати іншим. Проєкт росте, ми доволі динамічні, тому нам потрібне середовище, яке зможе ефективно зростати з нами", – коментує Ерік Дамс, area менеджер у LOKO.

Автоматизація задач
і контроль дедлайнів

Коли завдання контролюються вручну, завжди є ризик: хтось забуде про дедлайн або пропустить важливу дію – і процес зупиниться.
У LOKO вирішили це за допомогою автоматичних задач-нагадувань, які створюються на основі тригерів – змін статусу партнера або етапу у воронці.
Система автоматично призначає задачі менеджерам:
Приклад 1:
щойно створюється картка нового партнера, система автоматично ставить задачу фінансовому менеджеру "Підготувати договір".
Приклад 2:
коли партнер деактивується, NetHunt CRM створює нагадування для відділу супроводу з чеклістом необхідних дій.
Приклад 3:
коли контент від партнера готовий, менеджер з активації отримує автоматичну задачу "Взяти партнера в роботу і довести до публікації".
Тож CRM перетворюється з пасивної бази даних на проактивну систему контролю. Вона автоматично ініціює наступні кроки в процесі та сигналізує про необхідність виконання ключових дій, забезпечуючи стабільну швидкість процесу та мінімізуючи ризик людської помилки.

Автоматизація збору аналітики та вимірювання ефективності

Щоб оптимізувати процеси та прискорюватись, потрібні дані. Скільки часу займає активація партнера? На якому етапі команда сповільнюється? Ручний збір цієї інформації займає багато часу і часто ґрунтується лише на припущеннях.
У LOKO вирішили це автоматизацією: система автоматично фіксує дату й час, коли картка переходить з одного етапу воронки на інший. Це дозволяє керівництву на щотижневих та щомісячних оглядах аналізувати середній час проходження кожного етапу, знаходити вузькі місця та порівнювати продуктивність менеджерів і команд.
Замість відчуттів "Здається, ми довго готуємо договори" компанія отримує точну картину: "На підготовку договорів в середньому йде 3 дні, що на 20% більше за наш KPI". Це дозволяє точково втручатись у процес і покращувати його.

Автоматизація комунікацій
і централізація даних

Комунікація з партнерами LOKO відбувається переважно в телеграмі, а дані про них зберігаються в таблицях. Це створювало два ізольовані потоки інформації: переговори залишалися в особистих месенджерах менеджерів, і компанія не могла контролювати процес чи легко передавати справи під час відпустки.
З інтеграцією NetHunt CRM з телеграмом ситуація змінилась. Усе листування з партнером автоматично фіксується в режимі реального часу. Менеджер бачить повний контекст розмов, керівник може швидко оцінити якість спілкування, а команда не губить нитку діалогу між етапами.
Це забезпечує 100% прозорість комунікації. Команда активації бачить, про що "продажі" домовились у телеграмі, а супровід бачить, з якими проблемами стикалась "активація". Саме так компанія перестала залежати від конкретного співробітника, адже вся історія взаємодії з клієнтом зберігається централізовано і доступна в будь-який момент.
"Інтеграція з телеграмом робить комунікацію прозорою та зручною. Команда бачить усю історію спілкування, може швидко допомогти чи підстрахувати колегу", – каже Ерік Дамс, area менеджер у LOKO.

Висновок: автоматизація дає
людям більше часу, а не замінює їх

Головна мета – зняти з команди рутинні задачі й дати можливість зосередитись на ключовому: розвитку відносин із партнерами та стратегічних рішеннях.
Впровадження NetHunt CRM дала LOKO не лише технічні, а і якісні результати. Команди почали краще розуміти загальний процес, покращилась крос-функціональна взаємодія, що стимулювало обмін досвідом між відділами.
Наостанок Ерік ділиться трьома порадами для компаній, які планують впроваджувати CRM:
Чітко розумійте задачі.
Проведіть брейншторм, який саме функціонал має покривати система для вашого бізнесу.
Думайте про зручність для команди.
Інтерфейс має бути інтуїтивним, адже саме співробітникам доведеться працювати з системою щодня.
Плануйте масштабування.
Обирайте CRM, яка дозволить вашому бізнесу ефективно зростати в майбутньому.
© 2005-2025, Економічна правда.

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Економічну правду".

"Всі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна", не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства "Інтерфакс-Україна". Назва агентства "Інтерфакс-Україна" при цьому має бути оформлена як гіперпосилання.

Матеріали з плашкою PROMOTED та НОВИНИ КОМПАНІЙ є рекламними та публікуються на правах реклами. Редакція може не поділяти погляди, які в них промотуються.

Матеріали з плашкою СПЕЦПРОЄКТ та ЗА ПІДТРИМКИ також є рекламними, проте редакція бере участь у підготовці цього контенту і поділяє думки, висловлені у цих матеріалах.

Редакція не несе відповідальності за факти та оціночні судження, оприлюднені у рекламних матеріалах. Згідно з українським законодавством відповідальність за зміст реклами несе рекламодавець.