Київстар ТБ відзначила 5 років: тисячі годин українського кіно та кращі світові кіностудії

За підтримки Київстар
17 грудня 2024
11 грудня Київстар ТБ, одна з найбільших ОТТ-платформ в Україні, відзначила своє 5-річчя. З цієї нагоди Київстар ТБ зібрала відомих українських акторів, режисерів, медіаменеджерів і друзів, щоб розповісти про досягнення, плани на майбутнє та нові амбіції платформи. Також говорили про майбутнє українського кіно.
Людмила Яйченя
У 2019 році Київстар об’єднав усі напрацювання в єдиний сервіс – Київстар ТБ. "Нова платформа стала синергією двох сильних гравців: телеком-лідера із найбільшою абонентською базою мобільного та фіксованого інтернету, потужною командою і можливостями Big Data, а також 1+1 media – медіахолдингу із величезною експертизою, який встановив тренд на якісний закордонний контент і легендарний український дубляж", – зазначила начальниця відділу послуг відео та телебачення Київстар Людмила Яйченя.
За п’ять років Київстар ТБ стала прикладом того, як українці дедалі частіше обирають легальний контент і надають перевагу вітчизняним стрічкам. У 2024 році кількість годин перегляду українського контенту зросла на 300 мільйонів – це на 30% більше ніж у попередньому році.
Найпопулярнішими жанрами серед глядачів стали драма (28,7%), комедія (22,3%) та мелодрама (10%). Географічно аудиторія Київстар ТБ розподілена так: 38% користувачів проживають на півночі України, 32% – на заході, і 11% – у центральних регіонах.
Популярною послугою залишається й перегляд телеканалів. Найбільший попит серед глядачів продовжують мати 1+1 Україна, 2+2, Новий канал, СТБ та ICTV. Крім того, Київстар ТБ активно розвиває партнерства зі світовими кіностудіями. Наприклад, відеотека платформи поповнилася серіалами від Amazon з ексклюзивною українською озвучкою, створеною на замовлення ОТТ-платформи, а також стрічками від HBO.

Нова айдентика та можливості для користувачів

Спеціально до свого 5-річчя Київстар ТБ оновила логотип та айдентику. Замість зірки-лого тепер на платформі використовується унікальний знак – літера "К", що поєднує іконки "play" і "сердечка", символізуючи можливість дивитися улюблений контент.
Юрій Чорненький
За словами керівника департаменту маркетингових комунікацій Київстар Юрія Чорненького, стара айдентика, де зірка була основним елементом, із часом викликала у глядачів несвідому асоціацію з материнським брендом Київстар. 
"Новий логотип відтепер містить унікальний знак, який допомагає краще візуально відрізняти бренд Київстар ТБ від інших та підкреслює його самостійність. Ба більше, він прямо транслює те, над чим ми працюємо всі ці роки – вмикати любов глядача до кіно, особливо українського", – пояснив Юрій Чорненький під час презентації.
Серед ключових переваг платформи та телебачення Київстар ТБ – великий вибір українських фільмів і серіалів, прем’єри кіно ще до виходу на телебачення, а також можливість завантажувати відео для перегляду офлайн.
Тимур Зайдуллін
"Ми впровадили персоналізовані функції, такі як мультипрофілі та рекомендаційний сервіс. Завдяки цьому перегляд контенту зріс на 16%, а 31% користувачів створили дитячі профілі, які виключають дорослий контент", – зазначив керівник розробки та впровадження продукту в Київстар ТБ Тимур Зайдуллін.
Місія Київстар ТБ – постійно вдосконалювати платформу, покращувати досвід користувачів і розширювати доступність сервісу, зокрема для геймерів на PlayStation та Xbox.

Українське кіно майбутнього

Ключовою частиною святкування річниці Київстар ТБ стала панельна дискусія "Українське кіно майбутнього: пошук національної форми", де обговорювали важливість створення локального контенту для збереження національної ідентичності та виходу на міжнародний ринок. Учасники підкреслили роль ОТТ-платформ у популяризації українського кіно.
Анна Мачух
Наталія Ворожбит
Ірина Костюк
Анна Яценко
За словами гендиректорки Одеського міжнародного кінофестивалю Анни Мачух, українське кіно сьогодні завойовує визнання на міжнародних фестивалях, особливо в документалістиці, де є багато якісних і конкурентоспроможних робіт. Однак найважливішим залишається створення локального продукту для українського глядача, який дедалі більше обирає українське. Якщо наше кіно знайде відгук вдома, його оцінять і за кордоном.
Підтверджуючи тези про створення локального продукту, українська продюсерка FILM.UA Group Ірина Костюк додала: перед тим, як затвердитися на міжнародному ринку, треба мати локальний успіх.
"Без нашого коріння, без праці на українського глядача і локального успіху кіно не стане міжнародним. Прикладом цього є «Мавка», яка завдяки унікальним героям досягла рекордних зборів у багатьох країнах світу", – підкреслила Ірина Костюк.
Продюсерка та співзасновниця ForeFilms Анна Яценко зауважила, що українське кіно потрібно створювати, орієнтуючись на інтереси глядача.
"Якщо ідея фільму не торкнеться душі українського глядача, то для нас вона не має сенсу. Водночас ми повинні виховувати свого глядача, не створюючи низькопробний продукт. Люди мають виходити з кінотеатрів із питаннями, які їх зачеплять і змусять замислитися. Це має бути різножанрове кіно: і популярне, яке відповідає очікуванням широкої аудиторії, і те, що виховує, залучаючи також іноземного глядача", – додала Анна Яценко.
Про важливість українського кіно в осмисленні подій війни та формуванні національної пам’яті наголосила драматургиня та режисерка Наталія Ворожбит.
"Після 24 лютого саме українське кіно стало тим, до чого зверталися, шукаючи відповіді на події в нашій країні. І яке щастя, що такі фільми були створені у достатній кількості", – зазначила Наталія Ворожбит.
Представлення короткометражної стрічки "Нюанс" режисерами Маргаритою Вороновою та Олегом Кібальником
На завершення заходу гості переглянули короткометражні фільми "Нюанс", "Монстр 24.02.2022" та "Останній день", які здобули визнання на провідних українських кінофестивалях. Кожен з фільмів презентували: представник Чілдрен Кінофесту Ілля Дядик ("Монстр 24.02.2022"), режисери Маргарита Воронова та Олег Кібальник ("Нюанс"), Анастасія Михальчук ("Останній день"). 
Олександр Бєлкін, український коментатор з реслінгу, донатить на збір у межах проєкту "Дитяча надія"
Також під час події проводився благодійний збір у межах проєкту "Дитяча надія". Учасники заходу задонатили близько 50 тисяч гривень на додаткові датчики для УЗД-апарату в дитячому відділенні реабілітаційного центру "Незламні". Це обладнання допоможе проводити точну діагностику, прискорювати лікування та рятувати життя маленьких пацієнтів. Загальна мета збору – 270 тис. грн. Долучитися може кожен, зробивши пожертву на платформі dobro.ua.