Одним з напрямів, який сприяє відновленню, є глемпінг, тихий відпочинок. Він стрімко набирає популярності, адже люди працюють у великому інформаційному шумі, живуть в шаленому міському ритмі, переживають багато подій, тож шукають тиші та спокою.
"Такий туризм дозволяє перезавантажитись. Це і ретрити, і просто відпочинок з родиною чи друзями – це тиша, гори, ліс, поруч немає готелів", – пояснює засновник групи компаній Ribas Hotels Group.
Взимку 2023 року в Івано-Франківській області розпочалось будівництво саме такого комплексу –
PÓTAY від Arha Group. Основний задум – створити місце для відновлення, внутрішнього перезавантаження та єднання з природою. Комплекс поєднує і сучасний комфорт, і карпатську автентичність, адже розташований серед гір.
Крім цього всього, українці самі можуть інвестувати в проєкт – з дохідністю до 16% річних.
Ще один напрям, направлений на оздоровлення, але з більш активною програмою, – це рекреація. Це великі готелі, які мають різноманітну інфраструктуру, куди можна приїхати та не виходити тиждень, бо там є програма на кожен день, купа розваг і продуктів.
Найближче до нас такі готелі – в Туреччині. Українці й самі відпочивають в таких готелях, але це також потенціал для іноземних туристів. Наприклад, за словами Артура Лупашка, у Буковелі у 2021 році половина готелів була заповнена іноземними туристами.
Головними критеріями для рекреаційної нерухомості залишаються: локація, насиченість готелю необхідною інфраструктурою в межах того чи іншого продукту (чи це гірськолижна інфраструктура, літня, бізнес-інфраструктура тощо).
Один з таких готельних комплексів вже будується поруч із курортом Буковель –
AMA Family Resort від Arha Group. Це великий комплекс, який пропонує відпочивальникам і проживання в котеджах, і апартаменти. До цього всього має розвинену інфраструктуру (ресторан, SPA-зону, терасу, видові майданчики тощо).
Також готель пропонує інвестиційні можливості для українців. Так, з початковим внеском від 29,8 тис. дол. можна отримувати дохідність до 17% річних.
Загалом, на думку Ігоря Ільчишена, український турист стає все більш вибагливим і вибирає для відпочинку місця, які поєднують низку факторів: цікаву концепцію, якісний сервіс та адекватну ціну.