Вплив Glovo на економіку: 444 млн євро доданої вартості та майже 13 тис робочих місць — дослідження
З початку 2024 року кількість користувачів застосунку зросла майже на 20%, кількість замовлень у жовтні 2024 збільшилася на 11% (рік до року). Компанія продовжує інвестувати у розвиток сервісу швидкої доставки, пропонуючи нові технологічні рішення, розширюючи мережу партнерів, включно зі сходом України.
У 2024 році Glovo розвивала сервіс підписки для користувачів Glovo Prime та запровадила On-Demand, який дозволяє бізнесам інтегрувати швидку доставку. До кінця року компанія планує інтеграцію на платформі функціоналу Glovo Next, а пріоритетом на наступні роки є подальший розвиток швидкої комерції (Q-commerce).
"Ми пишаємося досягненнями команди у надскладних умовах. Проте окремо взятий бізнес не може розвиватися у вакуумі. Наша місія як лідера індустрії — не тільки зростати самим, а й сприяти зростанню інших. Тому ми раді, що разом з партнерами ми допомогли створити 444 млн євро доданої вартості для української економіки у 2023 році", — зазначила генеральна директорка Glovo в Україні Марина Павлюк.
Дослідження Yellow Effect, проведене міжнародною компанією Statista, показало, що у 2023 році Glovo з партнерами забезпечили 12 987 робочих місць в еквіваленті повної зайнятості* та 122 млн євро платежів до держбюджету. Окремо Glovo очікує сплатити до кінця поточного року 495 млн грн податків, а загалом з початку повномасштабного вторгнення по вересень цього року компанія перерахувала до бюджету 889 млн грн. За 6 років роботи в Україні Glovo інвестувала понад 100 млн євро.
Завдяки своїм інноваціям та соціально відповідальній стратегії Glovo сприяє розвитку громад та малого і середнього бізнесу (МСБ). Відповідно до опитування Civitta, 67% партнерів Glovo з МСБ вважають співпрацю з Glovo критичною для їхнього успіху. Наразі сервіс швидкої доставки Glovo доступний у 38 містах України. Першим містом на сході України, у якому компанія запустила роботу з початку повномасштабного вторгнення, став Павлоград у вересні 2024 року.
"Наша мета — підтримати місцевий бізнес, створюючи нові можливості для підприємців, та зробити щоденне життя наших користувачів зручнішим", — наголосила Марина Павлюк.
Представники МСБ підтверджують важливість партнерства з Glovo. Як повідомила Юлія Гапон, менеджерка з розвитку ресторанів мережі Pizza Celentano в Дніпровському регіоні, доставка через Glovo приносить значну частину нових клієнтів: "Сучасний ринок потребує зручних і швидких рішень для споживачів, які хочуть отримувати гарячу та смачну піцу до дверей за короткий час. У перші чотири місяці співпраці з Glovo ми побачили, що кількість замовлень почала зростати, а приріст обороту склав в середньому 25%". Після успішного запуску в одному філіалі компанія почала впроваджувати доставку через Glovo ще у двох піцеріях мережі на сході країни.
Для Glovo важливо підтримувати не лише бізнес, але й суспільство загалом. Влітку 2024-го у партнерстві з платформою United24 компанія успішно провела збір коштів для придбання 18 роботів-логістів. І у жовтні United24 та Glovo оголосили другий збір на роботизовані платформи, які здійснюють доставку провізії та медикаментів туди, куди не можуть кур’єри.
Крім того, компанія підтримує розвиток IT-екосистеми в Україні. У співпраці з Українським фондом стартапів Glovo проводить щорічний конкурс стартапів, а з 2024 року масштабувала цю ініціативу в технологічну конференцію PowerUp Ukraine, яка має стати щорічною платформою для залучення міжнародних приватних інвестицій в українські технологічні компанії й стартапи та розвитку екосистеми.
*Еквівалент повного робочого часу (FTE) — це стандартна одиниця вимірювання, яка використовується для порівняння трудового вкладу працівників, які працюють неповний робочий день (0,5 FTE), із роботою працівників, які працюють повний робочий день (1 FTE) у стандартизований спосіб.
Про компанію Glovo
Glovo — це технологічна платформа, яка дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах міста. Компанія, що заснована у Барселоні, сьогодні працює у понад 1500 містах у 23 країнах світу у Європі, Центральній Азії та Африці. Щомісяця в усьому світі платформою Glovo користуються понад 5 млн активних клієнтів, замовлення доставляють понад 70 тис. кур’єрів, а кількість асоційованих партнерів досягає 150 тис.
В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року і наразі представлений у 38 містах.
Детальний перелік міст, де працює Glovo.
Більше про компанію Glovo.