59% абонентів захищають фінансовий номер телефону
Жовтень – місяць кібербезпеки у світі. Київстар традиційно провів активності з метою привернути увагу суспільства до питань кіберзахисту та відповідальної поведінки у кіберпросторі.
За словами Яни Гірчак, начальниці з відділу запобігання шахрайству Київстар, важливо, щоб користувачі знали про можливі шахрайські схеми та уміли захищатися і правильно реагувати на загрози в мережі.
Найчастіше кібершахраї за допомогою психологічного тиску – соціальної інженерії – змушують людей власноруч віддавати кошти чи інформацію, і повернути втрачене найчастіше неможливо.
Київстар проводить регулярні інформаційні кампанії та рекомендує як убезпечитись від віртуальних зловмисників.
Третій рік поспіль компанія проводить опитування* серед абонентів, побудоване на основі найважливіших правил кібергігієни:
Правило кібергігієни | Доля дотримання |
Вдаватись до додаткових заходів із запобігання шахрайства на пристроях (смартфон, комп’ютер): унікальні складні паролі до облікових записів і електронних кабінетів тощо | 68% |
Оновлювати паролі до аккаунтів та застосунків, щоб захистити персональні дані | 39% |
Захищати фінансовий номер телефону паролем для СІМ-картки тощо | 59% |
Убезпечити фінансовий номер ідентифікацією: зареєструвати на паспорт, укласти контракт з оператором | 31% |
Тримати в секреті код та пароль з СМС, навіть якщо той, хто просить це зробити назвався співробітником банку чи телеком-оператора | 95% |
Перевірити інформацію перед тим, як перейти за сумнівними посиланнями з повідомлення | 77% |
Повідомляти Кіберполіцію про випадки шахрайства | 85% |
Телеком оператор підтримує #ШахрайГудбай – інформаційну кампанію Національного банку України та Кіберполіції, мета якої – навчити українців правилам безпеки безготівкових та онлайн-платежів. Більше інформації про безпечну поведінку в інтернеті, а також про правила платіжної безпеки – на сайті проєкту: https://promo.bank.gov.ua/stopfraud/.
* В опитуванні Київстар взяли участь понад 250 користувачів.
Довідка про Київстар
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на червень 2023 року обслуговував 24,1 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів "Домашнього інтернету".
Компанія надає послуги з використанням широкого спектру мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ та ін.
Київстар допомагає абонентам, суспільству і країні долати складнощі військового часу. Від початку повномасштабної війни компанія виділила понад 1,4 млрд грн допомоги державі, військовим, суспільству, абонентам. Єдиний акціонер Київстару – міжнародна Група VEON.
Акції Групи знаходяться у вільному обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Київстар більше 25 років працює в Україні та визнаний найбільшим платником податків на телеком-ринку, кращим роботодавцем і соціально відповідальною компанією.