Українська правда

Бренди та компанії №1 на ринку. Кого обрають українці

Ipsos — 13 грудня 2021, 15:00
 
Ipsos Ukraine

Вибір року в Україні оголосив результати бізнес-премії 2021.

Всеукраїнське дослідження споживчих уподобань на замовлення фестивалю-конкурсу провела команда Ipsos Ukraine.

Найбільший вплив (40%) на лідерство бренду чи компанії у номінації мали споживачі.

Крім того, до оцінювання залучали високе журі та представників рекламних і креативних агенцій.

Проект визначає та популяризує товари та послуги №1 в країні уже більше двадцяти років поспіль, полегшуючи вибір покупців.

"Цього року ми спостерігали яскраву зацікавленість у лідерстві серед торгових марок та компаній, що встигли зарекомендувати себе, але раніше не почувалися так впевнено у питанні першості на ринку. Ринку, сповненого мінливими рішеннями та умовами, що значно ускладнили збереження лідерських позицій. Серед них і пандемія, і обмеження у мобільності покупців у зв’язку з коронавірусом, і колосальні зміни у купівельній поведінці українців. Бачимо, що конкуренція у рамках кожної номінації урізноманітнилась та посилилась, а споживач обирав з-поміж більшої кількості гравців ринку. Це означає, що амбіції бізнесу стають виразнішими, а актуальність відзнаки посилюється" – зазначає Анна Руденко, національний менеджер конкурсу "Вибір року" в Україні та Республіці Білорусь.

Переможці конкурсу отримали статус №1 на ринку у своїй ніші, а також відзнаку – медаль "Вибір року" та право на її використання на пакованні товарів, сайтах та інших майданчиках маркетингу та комунікації.

Так, 86,2% опитаних споживачів впізнають медаль, за даними Ipsos Ukraine.

Бренди та компанії використовують нагороду у рекламних кампаніях, зовнішній рекламі та для розвитку і масштабування партнерств.

Переможці міжнародного фестивалю-конкурсу "Вибір року" 2021:

  • Мережа центрів лазерної епіляції та косметології року – Лазерхауз
  • Національна мережа торговельних центрів – Епіцентр
  • Змішувач року – hansgrohe
  • Сервіс та обслуговування року у торговельних мережах (супермаркети/гіпермаркети)– AШАН
  • Онлайн кредитування року – Moneyveo
  • Виробник року хлібобулочних виробів – КИЇВХЛІБ
  • Система інсталяції року – GROHE
  • Виробник шкільних та офісних дощок року – UKRBOARDS
  • Світлодіодне освітлення року – Videx
  • Небулайзер року – Gamma
  • Тонометр року – Gamma
  • Майонез року – Королівський смак
  • Твердий сир року – КОМО
  • Телевізор року економ-класу – KIVI
  • Пральна машина року – LG Electronics
  • Холодильник року – LG Electronics
  • Житловий комплекс року курортного типу в передмісті Києва – Уютний Квартал
  • М'ясорубка року – Tefal
  • Електрогриль року – Tefal
  • Мультиварка року – Tefal
  • Прибиральна техніка року – Kärcher
  • Садова техніка року – Kärcher
  • Девелоперська компанія року в передмісті Києва – Будівельна група "Синергія"
  • Девелоперська компанія року в місті Києві – ENSO
  • Житловий комплекс року бізнес-класу в передмісті Києва – Krona Park II
  • Гель-лаки для нігтів та засоби для манікюру року – Kodi Professional
  • Шкільні рюкзаки та ранці року – Kite
  • Дієтичні добавки року – Herbalife Nutrition
  • Програма року для корекції та зниження маси тіла – Herbalife Nutrition
  • Мережа магазинів одягу для жінок (вітчизняне виробництво) – VOVK
  • Системи безпеки року – AJAX
  • Медичні рукавички року – MedTouch
  • Назальний спрей року на основі морської води – Хьюмер
  • Венотонік року (в таблетках) – Детралекс
  • Мережа барбершопів року – ЦирюльникЪ
  • Косметика для догляду за обличчям – Mary Kay
  • Магазин року краси та здоров'я – EVA
  • Корм для котів (українське виробництво у сегменті "стандарт") – Мяу!
  • Корм для собак (українське виробництво у сегменті "стандарт") – Гав!
  • Інтернет-магазин товарів для немовлят – Pampik
  • Витяжка року – Pyramida
  • Автобусні тури року – Аккорд-тур
  • Маркетплейс модного одягу, взуття та аксесуарів – ua
  • Мережа аптек року – Аптека АНЦ
  • Розважальний центр року для дітей – GALAXY Blockbuster Mall
  • Дитячі підгузки від українського виробника – Bambik
  • Виробник профільних систем для металопластикових вікон та дверей – Rehau
  • Мережа бутиків натуральної косметики – Yves Rocher
  • Шоколад року – Millennium
  • Паперові вироби року – Selpak

Методика визначення товарів та послуг №1 розроблена компанією Fеstivals International (США) і дає комплексну оцінку позиції товару, послуги та компанії-виробника на ринку.

Спробувати свої сили у змаганні за першість на ринку можна, заповнивши заявку на участь в національному опитуванні споживчих вподобань.

 
Ipsos Ukraine

Андрій Остапчук, засновник мережі "ЦирюльникЪ":

Барбершоп "ЦирюльникЪ" – унікальне місце, куди приходять чоловіки за високим сервісом, стильними зачісками, дружньою атмосферою та позитивними емоціями. "Вибір року" – маркер цієї якості. Така нагорода допомагає клієнту зробити правильний вибір, а майстрам відповідати якості цього звання.  "Вибір року" — відзнака, якою ми пишаємось. Кожного року команда "ЦирюльникЪ" ставить за мету отримати нагороду. Тож, мало сказати, що ми пишаємось перемогою! У соцмережах та на сайті ми не втрачаємо нагоди розповісти про відзнаку.

Ігор Оверко, директор Будівельної групи "Синергія":

Сучасне життя максимально жваве, ресурс часу на вагу золота. За такого ритму ми особливо цінуємо висновки та рекомендації авторитетних медіа, рейтингових агенцій, лідерів думок. Відзнака "Вибір року" є таким орієнтиром для споживача. Вона показує, що більшість людей схожих із тобою за користувацькими ознаками, набором потреб та звичок обирають певний бренд. Це довіра до бренду мільйону людей, за якою стоять реальні дії, репутація, лідерство, знання. А відтак це допомагає людям впевнитися в своєму виборі. Особливо коли це стосується вибору житла. Адже це одна з головних покупок життя.

Анна Запталова, директор "Yves Rocher Україна":

Ми дуже раді цій перемозі і вдячні споживачам за довіру! На нашу думку, саме довіра до бренду Yves Rocher мала визначальний вплив на рішення споживачів. В наступному році ми відзначатимемо 30-річчя Yves Rocher в Україні. За ці роки  бренд  будував і створив тісні взаємини з клієнтами, докладав і продовжує докладати зусилля, з метою почути та зрозуміти їх потреби, щоб якнайкраще відповісти на них. Клієнти довіряють професійності консультантів у нашій мережі бутиків Yves Rocher для підбору правильного догляду та персоналізованого ритуалу краси, а широкий асортимент якісної продукції дозволяє задовольнити потреби як у бажаному результаті, так і в задоволенні від використання продукції.

Галина Тищенко, проектный менеджер бренду "Kodi Professional":

Другий рік поспіль пальму першості та заповітний статус "Вибір року" в категорії "Гель-лаки та засоби для манікюру" завойовує міжнародний бренд Kodi professional. 2021 рік став роком внутрішніх трансформацій та масштабування. Бренд Kodi Professional рекордно розширив свій асортимент, додавши актуальні та інноваційні позиції. Географія наших поціновувачів також розширилась до 151 країни світу і мільйонів жінок, які цінують нашу якість та поділяють наші цінності.

Завоювання титулу "Вибір року" в категорії "Гель-лаки та засоби для манікюру" — це, в першу чергу, перемога нашої команди. Команди ключових експертів індустрії, які щоденно вивчають запити споживачів та створюють оптимальні формули продуктів, розширюючи та актуалізуючи асортимент Kodi Professional.

Анастасія Сембай, бренд-менеджер ТОВ "Кормотех":

Для бренду "Мяу!" ця нагорода – передусім визнання. Цінно усвідомлювати, що продукт люблять споживачі. Для людей це маркер, що продукт обирають мільйони і йому можна довіряти. Ми працюємо над тим, щоби українські котики були ситими і здоровими, а їхні господарі залишалися задоволеними і не мали приводів тривожитися.

 
Ipsos Ukraine

Після оголошення результатів фестивалю-конкурсу стартує масштабна рекламна кампанія, що має на меті розказати українцям про кращі компанії та бренди на ринку, а також спростити шопінг, допоможе без проблем ідентифікувати у торговельних мережах та інтернет-магазинах товари №1 на ринку.