Українська правда

У Житомирі Клієнтський простір 104.ua відзначає п'ятиріччя

АТ "Житомиргаз" — 26 березня 2021, 17:34
 

За п’ять років роботи менеджери надали більше восьмисот тисяч консультацій споживачам природного газу міста та району. 

"Ми були першими у Житомирській області серед надавачів комунальних послуг, хто запропонував споживачам газу альтернативний простір із електронною чергою та комфортними умовами обслуговування", - розповідає Сергій Пікуль, начальник Житомирського управління клієнтського сервісу.

Фахівці 104.ua Клієнтського простору надають повний перелік послуг компанії: від довідкових, з обслуговування особового рахунку - до підключення газу, реконструкції та придбання газового обладнання.

"Впровадження європейських стандартів обслуговування споживачів на всіх рівнях і забезпечення оперативного зворотного  зв’язку між фахівцями та споживачами газу – це крок назустріч один до одного. Ми маємо можливість почути кожного клієнта і проконсультувати з усіх питань, що стосуються розподілу", – говорить Юлія Гарбовська, начальник відділення Житомирського управління клієнтського сервісу.

Електронні табло інформують клієнтів у залі про наявність вільних менеджерів та вказують  на номери їх робочих місць. Такий сервіс мінімізує час очікування споживача в черзі. Про те, як користуватися новою системою підказує адміністратор, який постійно перебуває у залі та надає консультації.

Обслуговування клієнтів здійснюється щодня, крім суботи та неділі, з 8.00 до 17.00 год., та перервою на обід з 12.00 до 17.00 год.

Якщо споживачу природного газу необхідна термінова консультація у вихідні дні, він може зателефонувати до контакт-центру за номерами (0412) 55-80-04,  (067) 33-38-104, або звернутися письмово через "Особистий кабінет".

"Житомиргаз": забудовники обирають газове обладнання і комплексні послуги
"Житомиргаз" спільно з правоохоронцями виявили несанкціоноване втручання підприємства до газорозподільних мереж
АТ "Житомиргаз": порядок відкритих обговорень дотримано, а пропозиції  громадськості враховано
"Житомиргаз" встановив 50 нових ШГРП
Близько 10 тис споживачів природного газу уклали угоди з "Житомиргазом" на технічне обслуговування мереж
Реконструкцію газових мереж у АТ "Житомиргаз" замовили вісімсот клієнтів
Послугу технічного обслуговування у АТ "Житомиргаз" замовили понад чотири тисячі споживачів
АТ "Житомиргаз" повністю завершило процедуру анбандлінгу
Контролери "Житомиргазу" провели контрольну перевірку показань лічильників на 48%
"Житомиргаз" виконав 630 заявок з реконструкції системи газопостачання
АТ "Житомиргаз" надає послуги з підключення "під ключ"
У Житомирі Клієнтський простір 104.ua відзначає п'ятиріччя
"Житомиргаз" минулоріч уклав більше 2000 договорів на обслуговування газових мереж