Українська правда

Понад 167 тис. споживачів "Рівнегазу" користуються онлайн-сервісами компанії

АТ "Рівнегаз" — 8 лютого 2021, 10:55

Під час пандемії дистанційні сервіси 104.ua стали справді сучасним та затребуваним рішенням, аби споживачі не лише берегли час та здоров’я, а й мали змогу контролювати свої  рахунки у зручний для себе час. Водночас, це дає змогу самостійно вносити показання, сплачувати за доставку  і планувати  подальше використання енергоносія, при потребі переглядати історію показань.

Важлива перевага особистого кабінету  полягає в тому, що  сервіс дозволяє реєструвати до 25 особових рахунків. Таким чином споживачі можуть  контролювати стан не лише свого особового рахунку, а й родичів, які не користуються інтернетом.

Зокрема, звіряти оплати, передавати показання лічильника, знаходити інформацію по тарифу на доставку і навіть завантажувати рахунки.  А Viber-боті 7104 є додаткова можливість підтверджувати показники лічильника світлиною.

 "Viber-бот дозволяє контролювати до 25 особових рахунків, тому діти можуть передавати показання з фото лічильника за своїх батьків, якщо у них самих нема такої можливості.  Якщо виникають розбіжності у квитанціях, споживачу потрібно написати поточні показання  та завантажити фото лічильника у Viber-боті 7104, і вони будуть відкориговані. Це дуже зручно і швидко", - говорить начальник Рівненського управління клієнтського сервісу Олександр Ващук.

Онлайн-сервіси зручні і для мешканців віддалених сіл. Маючи доступ до інтернету, вони можуть легко провести будь-які операції: передати показання, сплатити за доставку газу, перевірити рахунки та інше.  Відтак, лише за минулий рік у Особистому кабінеті на сайті 104.ua зареєструвались понад 57 тис споживачів Рівненщини, а у Viber-боті більше 40 тис.

Серед інших онлайн-сервісів клієнти "Рівнегазу" можуть користуватися Telegram-ботом 7104 та мобільними додатками 104Mobile Light для iPhone та 104Mobile для Android.

Наразі клієнти АТ "Рівнегазу" продовжують активно реєструватися у дистанційних сервісах 104.ua. Адже для цього не потрібно їхати в район або чекати паперової квитанції, як особистий кабінет, так і вайбер-бот – завжди поряд з усією необхідною інформацією.

Довідка: 104.ua - це єдиний сервіс для споживачів природного газу в Україні, можливості якого забезпечили 100 млн контактів з клієнтами. Найбільш популярними є онлайн послуги: особистий кабінет, який обслуговує 2,8 млн. клієнтів щомісяця, 104 Бізнес онлайн – сервіс для бізнесу, мобільні додатки 104 Mobile і 104 Mobile Light, Viber-bot 7104ua і Telegram 7104ua. Контакт-центр 104.ua забезпечує 45 млн контактів з клієнтами на рік. Сервіс 104.ua включає в себе також мережу зі 120 центрів обслуговування клієнтів "104.ua Клієнтській простір" в 15 областях. Центри щорічно обслуговують 5 млн клієнтів.

У АТ "Рівнегаз" діятиме сьомий РГК Освітній простір
"Рівнегаз" пропонує комплексну послугу  по заміні газових котлів на енергоефективні
Рівнегаз закликає споживачів подбати про безпеку
АТ "Рівнегаз" завершує підготовку 10,2 тисяч км газових мереж і обладнання до нового опалювального сезону
Рівнегаз: 93% споживачів своєчасно cплачують за розподіл газу
На Рівненщині за результатами повірки 25% газових лічильників визнано непридатними
"Рівнегаз": за вісім місяців обстежено майже 7,4 тис. км підземних газогонів
Теплопостачальні підприємства Рівненщини за рік наростили борги на понад 5,4 млн грн
АТ "Рівнегаз" повністю завершило процедуру анбандлінгу
Двісті клієнтів довірили реконструкцію "Рівнегазу"
"Рівнегаз" здійснив підключення та реконструкцію на 1300 об'єктах
80% викликів аварійної служби "Криворіжгазу" пов’язані з несправностями внутрішньобудинкових систем газопостачання
"Рівнегаз" минулоріч уклав понад 2 тис договорів на обслуговування газових мереж
Понад 167 тис. споживачів "Рівнегазу" користуються онлайн-сервісами компанії
У 2020 році "Рівнегаз" обстежив понад 10 тисяч км газопроводів