Українська правда

"Нова пошта" змінила правила для посилок юридичним особам

9 жовтня 2018, 16:48
 

У компанії "Нова Пошта" змінили правила для поштових відправлень юридичним особам.

Про це повідомляє ain.ua.

Як повідомляється, відтепер, щоб людина (фізособа чи юрособа) могла відправити посилку компанії (юрособі), потрібно, щоб у компанії був укладений договір з "Нова пошта".

Зміну помітили користувачі в соціальних мережах.

У компанії пояснили, що ці зміни пов'язані з випадками, коли самі відправники плуталися в адресах і назвах юросіб, через це посилки могли не доходити до адресата.

"Нерідко траплялося, що клієнти не знали точні реквізити компанії-одержувача і це призводило до того, що у однієї юрособи було до 40 варіантів назви, реквізитів, адреси і т.д. І це призводило до проблем - або відправлення йшло на некоректну адресу, або не тому адресату, або компанія отримувала рахунок за відправлення, якого не замовляла", - пояснили в компанії.

"Щоб уберегти наших клієнтів - і фізичних, і юридичних осіб, ми впровадили правило, яке дозволило уніфікувати компанії-одержувачі", - повідомили в "Нова пошта".

У компанії також відзначили, що якщо у юрособи, якій потрібно відправити посилку, немає договору з "Нова пошта", відправник може надіслати її фізособі-представнику компанії.

Нова пошта