Супермаркети у 2023 році заробили в онлайні вдвічі менше довоєнного рівня – дослідження

Середа, 12 червня 2024, 12:57 -


Архів

У 2023 році дохід супермаркетів в онлайні зафіксовано на рівні 354 млн дол, що у 2.2 рази менше, ніж в довоєнному 2021 році (753,90 млн дол).

Про це свідчать дані агенції Webpromo. 

"Лідери ринку в категорії їжа в Україні – "Сільпо", "Auchan Україна", Fozzy Cash & Carry та "Metro Україна" залучили близько 37 млн відвідувань у 2023 році.", — йдеться в повідомленні. 

Зазначається, що кількість запитів в категорії продовольчого ритейлу збільшилась на 21% у 2023 році в порівнянні з попереднім роком. При цьому із показником у 54% переважають запити українською мовою.

Основна аудиторія в онлайні — 25−54 років (44%), найменша — 15−24 роки (9,4%). Ще понад 20% попиту припадає на аудиторію 56+. 

Люди віком 25−34 років найчастіше відвідують сайт "Сільпо", віком 35−44 років — "Auchan Україна". Аудиторія 45−54 років відвідує перевагу сайтам Fozzy Cash & Carry та "Metro Україна".

Аналітики Webpromo кажуть, що про відновлення ринку свідчить і динаміка конкуренції. Адже у 2023 фіксується історично найвищий рівень активності рекламодавців по категорії.

В дослідженні прогнозують, що повне відновлення дохідності галузі онлайн торгівлі їжею очікується у 2025 році.

Нагадаємо:

В умовах стабілізаційних й екстрених відключень електроенергії українські мережі продуктового ритейлу змінюють систему роботи з продуктами, які потребують холодильного обладнання.

Опендатабот створив рейтинг найбільших роботодавців України, проаналізувавши дані фінансової звітності, яку українські бізнеси щороку мають подавати до Держстату.