Журналісти ідентифікували частину суден РФ, що вивозили українське зерно через порт Маріуполя
Архів
Щонайменше три суховантажі потрапили на відео російської пропаганди під час завантаження зерном у Маріуполі. Журналісти з’ясували кілька фірм-зернотрейдерів, що фігурують у документах про завантаження зерна на ці судна.
Про це йдеться в матеріалі Bihus.Info.
Перший корабель з вкраденим зерном вийшов з порту окупованого Маріуполя в травні 2023 року.
На відео російської пропаганди з окупованого порту Маріуполя неодноразово потрапляв процес завантаження зерна на кілька російських суден. Серед них контейнеровози STK-1003 і STK-1016 пітерської фірми "Удаленный Морской Терминал" і теплоход Mezhdurechensk, що належать ростовській "УК "Река-Море" російського підприємця Гєннадія Арустамова, у минулому капітана буксира.
Дані трекінгових сервісів підтверджують їхнє перебування в окупованому українському порту та подальше пересування в порти Ростова-на-Дону, Азов, Кавказ, Єйськ, стверджують журналісти.
Управляє загарбницьким флотом в Маріуполі російська держкомпанія "Роскапстрой".
Відповідно до документів, наданих Bihus.Info центром "Миротворець", зерно з окупованих територій на ці судна вантажили кілька компаній.
Зокрема на всі три згадані судна у 2023 році вантажила пшеницю російська фірма "Санагро", зареєстрована в Ростові-на-Дону наприкінці 2022-го. Вона належить Миколі Міщуку, який раніше балотувався в Україні від аграрного об’єднання "Заступ", а нині, за даними російського реєстру компаній, має російське громадянство.
У документах також фігурують московська компанія "Зорка фуд", записана на росіянина Владіміра Наумова та білоруску Татьяну Пашкєвіч, і "Аста Груп", зареєстрована в окупованому Донецьку, належить громадянину Росії Роберту Асатряну, йдеться у матеріалі Bihus.Info.
Нагадаємо:
Німецький телеканал ARD провів розслідування, яке виявило, що німецькі компанії допомагають окупаційному режиму Росії у будівництві в окупованому Маріуполі.