Власник Sinsay, якого звинувачували у фіктивному виході з РФ, планує збільшити кількість магазинів удвічі
Архів
Польська група LPP (власник брендів Reserved і Sinsay) планує за наступні три роки вдвічі збільшити кількість своїх магазинів, зробивши ставку на бюджетний бренд Sinsay.
Про це повідомляє агентство Reuters.
Як пише агентство, LPP прагне мати 4755 магазинів до кінця 2026 року, з яких 3248 – магазини Sinsay.
"Лише за наступні три роки ми плануємо вдвічі збільшити нашу традиційну мережу магазинів і водночас подвоїти обсяги продажів порівняно з сьогоднішніми показниками", – заявив генеральний директор Марек Пєхоцький у листі до акціонерів, опублікованому разом із річним звітом компанії.
За 2023 фінансовий рік дохід LPP зріс на 9,3% до 17,41 млрд злотих (4,38 млрд доларів США), що відповідає попереднім даним, оприлюдненим минулого тижня. Чистий прибуток збільшився на 85,5% до 1,61 млрд злотих, також відповідно до попередніх оцінок.
Пан Пєхоцький під час телефонної конференції для інвесторів, аналітиків та ЗМІ зазначив, що ринок великих міст вже насичений, а концепція Sinsay дозволяє відкривати велику кількість магазинів.
У рамках планів зростання компанія прагне збільшити площу своєї логістичної мережі майже на 50% у 2024-2025 роках.
Також LPP планує запропонувати дивіденди у розмірі 610 злотих на акцію, що більше, ніж попередня пропозиція у 570 злотих.
Нагадаємо:
Акції польського ритейлера LPP (бренди Reserved, Cropp і Sinsay) впали на більш ніж 35% після публікації звіту Hindenburg Research, в якому LPP звинуватили в тому, що він фіктивно продав бізнес у РФ та міг зберегти контроль над підприємствами в країні. LPP назвав звіт дезінформаційною атакою.
Польський виробник одягу LPP Group (власник брендів Reserved, Cropp, Sinsay, House та Mohito) спростовує звинувачення дослідницької агенції Hindenburg Research щодо нібитої продовження діяльності в Росії.