Як змінився рейтинг CRM в Україні за 2023 рік під час війни?
Розвиток українських систем та зростання попиту на них – ключові тенденції 2023 року. Чи вдалося українським користувачам перейти з російських CRM на вітчизняні?
Іще рік тому український ринок CRM очолювали російські сервіси, насамперед Bitrix24 та AmoCRM. Сьогодні ж вони помітно втратили свої позиції, однак все ще не поступаються українським продуктам.
Зміни за 2023 рік в умовах повномасштабної війни
У 2023 році кількість звернень до українських CRM-систем значно зросла, що свідчить про попит на вітчизняні продукти. Частка українських CRM збільшилася у 2,5 рази, але, попри це, ринок ще не повністю позбувся російських продуктів.
Статистика популярності CRM-систем в Україні за грудень 2023 року свідчить про втрату російськими сервісами клієнтів та лідерських позицій.
Станом на грудень 2023 року найпопулярнішими в Україні були такі CRM:
Грудень 2022 | Грудень 2023 | ||
Bitrix24 | 27400 | 20800 | -24% |
Zoho | 11390 | 11870 | +4,2% |
SalesDrive (Україна) | 5190 | 7150 | +37,8% |
SalesForce | 5460 | 4440 | -18,7% |
LP CRM (Україна) | 1540 | 3420 | +122% |
Мой склад | 3290 | 3220 | -2,1% |
AmoCRM | 2810 | 2800 | -0,4% |
Pipedrive | 2270 | 2700 | +18,9% |
Tallanto | 1920 | 2420 | +26% |
Creatio (Україна) | 1830 | 2210 | +20,8% |
KeepinCRM (Україна) | 1800 | 2050 | +13,9% |
Odoo | 2040 | 3290 | +61,3% |
Onebox | 1950 | 1190 | -39% |
YCLIENTS | 490 | 1010 | +106% |
TradeEVO (Україна) | 280 | 510 | +82% |
Perfectum (Україна) | 460 | 820 | +78% |
Джерело оцінки популярності систем: кількість брендових запитів з України в Google, Google Ads Keyword Planner. Статистика є загальнодоступною для перевірки будь-яким користувачем.
Переможці та аутсайдери під час війни
Ринок CRM в Україні під час війни різко змінився. Російські компанії втратили до 70% своєї аудиторії. Українські ж CRM-системи нарощують клієнтську базу та зміцнюють лідерські позиції. LP CRM (Україна) зріс понад вдвічі.
Вітчизняні компанії не лише конкурують з російськими, але і випереджають їх, пропонуючи високоякісні та інноваційні рішення в умовах сучасних викликів. Український ринок CRM стає важливим елементом технологічного розвитку країни під час складних соціально-економічних умов.
Українська CRM SalesDrive другий рік поспіль займає рекордне третє місце в рейтингу найпопулярніших CRM-систем, змістивши російську AmoCRM.
За кількістю клієнтських запитів SalesDrive є найпопулярнішою українською CRM-системою у 2023 році.
У 2023 році SalesDrive вдосконалила свій продукт, додавши інтеграції та нові функції, такі як:
- онлайн-рахунки Liqpay, Monopay, WayForPay;
- переписка в чатах Rozetka і Prom;
- повернення і переадресація Нової Пошти;
- масова розсилка по чатботах Viber і Telegram;
- інтеграція з маркетплейсами OLX і Etsy.
Як почати працювати з українською CRM під час війни
"Ми робимо все, щоб перехід на нашу CRM був максимально простим і швидким для клієнта", –керівник CRM SalesDrive Олексій Стеклов.
Українська CRM SalesDrive – лідер ринку 2023 року - пропонує максимально простий та швидкий перехід для клієнтів, гарантуючи:
- безкоштовний тестовий період;
- допомогу в налаштуванні інтеграцій;
- імпорт клієнтської бази зі старої CRM.
Стартове впровадження CRM SalesDrive безкоштовне для клієнта і включає:
Функціональність CRM-системи SalesDrive випереджає наявні на ринку продукти. CRM SalesDrive пропонує новим клієнтам безкоштовний демо-доступ до повного функціоналу на 14 днів з можливістю одразу налаштувати для себе усі необхідні інтеграції за допомогою персонального менеджера:
- Інтеграція з сайтами: OpenCart, Хорошоп, WordPress та інші.
- Маркетплейси: Prom, Rozetka, Алло, Zakupka, Kasta...
- Служби доставки: Нова Пошта, Укрпошта.
- SMS-інформування: TurboSMS, SMS-Club...
- Чатботи Viber і Telegram, Instagram Direct і Facebook Messenger. Чат-віджет на сайт.
- IP-Телефонія: Binotel, Phonet, UniTalk, RingoStat, StreamTelecom...
- РРО, фіскальні чеки, Checkbox, управління складом, документи.
- Платежі, інтеграція з Приватбанком, Монобанком, Liqpay, WayForPay.
Українські компанії вже не просто конкурують з російськими, але й активно випереджають їх, надаючи користувачам високоякісні та інноваційні рішення в умовах викликів сучасності. Залишити заявку на безкоштовний тестовий період CRM SalesDrive можна на сайті.