Із 60 брендів на авторинку РФ лишилось 14: 11 з них – китайські, лише 3 – російські
Інновації в дії
Лише 14 брендів із 60 залишилися на російському автомобільному ринку до кінця 2022 року, три з них російські, а решта - китайські.
Про це йдеться у листі асоціації "Російські автомобільні дилери" на адресу дилерів китайських брендів, пише російське пропагандистське агентство "РИА Новости".
"На сьогоднішній день на нашому авторинку нових автомобілів залишилося працювати з 60 брендів (на початок 2022 року - ред.) тільки 14. З них три бренди - вітчизняні. Lada, ГАЗ, УАЗ. Решта - китайські: Chery, Geely, Haval, Jac, Faw, Dongfeng, Changan, Exeed, Gac, Foton, Omoda", - заявили в асоціації.
"З точки зору національного міксу російський авторинок уже китайський на 78 відсотків", - йдеться в листі.
Наразі майже всі європейські, американські та корейські бренди призупинили постачання автомобілів до Росії.
Нагадаємо:
Китайські бренди становлять майже третину автомобільного ринку Росії - цей сектор більше, ніж будь-який інший, демонструє зростаюче значення Китаю для економіки РФ після відходу західних компаній.
Економічна правда