Китайський автопром збагачується через дефіцит автомобілів у РФ
Інновації в дії
Китайські автовиробники збільшують свої прибутки на російському ринку, оскільки західні санкції та припинення поставок американських і європейських брендів викликали небувале зростання цін на машини.
Про це повідомляє ТАСС.
Зазначається, що товарні запаси за марками, що пішли, будуть розпродані до кінця I кварталу 2023 року, а вартість нових машин зросте на 10%, проте в агентстві не вказують порог цін, від якого відштовхуються дилери.
За словами гендиректор ГК "Автодім" Андрія Ольховського, компанії з КНР "продовжать нарощувати обсяги та заробляти прибуток" на російському ринку.
Водночас дилери додають, що вартість машин залежатиме від курсів валют і логістичних ланцюжків поставок.
Нагадаємо:
Лише 14 брендів із 60 залишилися на російському автомобільному ринку до кінця 2022 року, три з них російські, а решта - китайські.
Китайські бренди становлять майже третину автомобільного ринку Росії - цей сектор більше, ніж будь-який інший, демонструє зростаюче значення Китаю для економіки РФ після відходу західних компаній.