Українська правда

Чистий прибуток Zoom у ІІ кварталі впав у сім разів, порівняно з 2021

Анастасія Жарикова — 23 серпня 2022, 15:35
 
pexels

Американська компанія Zoom Video Communications Inc., яка надає послуги віддаленого відеозвязку, у другому кварталі року зафіксувала різке зниження чистого прибутку.

Про це йдеться в пресрелізі компанії, передає Інтерфакс-Україна.

Чистий прибуток компанії на завершення другого кварталу становив 45,7 млн дол або 0,15 дол на акцію. В аналогічний період минулого року прибуток компанії становив 316,9 млн дол або 1,04 дол на акцію.

Таке падіння пояснюється негативним впливом змін валютних курсів та скороченням попиту на послуги компанії через повернення співробітників до офісів.

Прибуток без урахування разових факторів становив 1,05 дол на акцію. Квартальний виторг збільшився на 8% до 1,1 млрд дол.

За даними на кінець кварталу, кількість компаній-клієнтів Zoom становила близько 204,1 тис., за рік збільшившись на 18%.

Нагадуємо:

Сервіс для відеозвʼязку Zoom планує надати безкоштовний доступ до своїх сервісів українським університетам та закладам професійно-технічної освіти.  



Zoom прибуток