Серійне виробництво моделі російського літака зсувається на 1-2 роки
Серійне виробництво російських цивільних літаків МС-21 зрушить на один-два роки. Це пов'язано з відмовою від постачання двигунів американської компанії Pratt & Whitney. Їх хочуть замінити російським.
Про це повідомив віце-прем’єр РФ Юрій Борисов.
За даними російського видання Комерсант, довелося скоротити плани щодо постачання літака МС-21 цього року з чотирьох до двох штук, оскільки американська компанія поставила лише два комплекти двигунів.
Проте, "Ростех" планує у 2024 році розпочати постачання МС-21 з російським двигуном ПД-14, але у галузі ці терміни вважають надто оптимістичними.
Нагадуємо:
28 березня закінчився термін для російських авіакомпаній, які мали повернути понад 400 орендованих літаків на суму майже 10 мільярдів доларів. Російські авіакомпанії проігнорували санкції та утримали іноземні літаки.
Читайте також: Літатимуть на жигулях: як Росія поховала свою цивільну авіацію
"Економічна правда" тепер у Telegram. Ми відстежуємо, як швидко падає путінський режим, і які компанії приєднуються до бойкоту агресора. Підписатися можна тут.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"