Росавіація переходить на папір після потужної кібератаки, яка стерла всі дані
Російський авіарегулятор переходить на папери після того, як 26 березня зазнав масованої кібератаки, внаслідок чого були втрачені всі дані відомства.
Про це повідомляє російське видання Коммерсант.
Зміни від 30 березня. З заголовку та тексту видалені твердження про причасність хакерського угруповання Anonymous, які після перевірки на наступний день заперечили свою причетність до кібератаки.
Кібератаку також прокоментувала у Twitter відома хакерська група Anonymous: "Потужна кібератака на сервери Управління цивільної авіації Росії: немає більше ані даних, ані резервних копій", – написала група.
In total, about 65 terabytes of data was erased.
— Anonymous (@YourAnonNews) March 29, 2022
¯\_(ツ)_/¯
Офіційно Росавіація не визнає хакерську атаку, хоча сайт на вечір 29 березня досі не працює. За версією експертів, атака могла статися за схемою "людина посередині", за якої зловмисники зламують одного з партнерів та спілкуються із жертвою від його обличчя.
В результаті кібератаки знищено приблизно 65 Тб даних: стерто весь документообіг, файли на серверах, видалено систему "Держпослуги" та втрачено всі вхідні та вихідні листи за півтора роки. Наразі триває пошук реєстру повітряних суден та авіаційного персоналу. Спершу про кібератаку повідомив Telegram-канал "Авіаторщина", інформацію підтвердили джерела видання в Росавіації.
Крім того, керівник Росавіації Олександра Нерадько у внутрішній комунікації повідомив співробітників, що через відсутність доступу до інтернету та збоїв у системі електронного документообігу відомство переходить на паперовий документообіг, фельд'єгерську пошту та "Пошту Росії".
Резервних копій у Росавіації немає, "оскільки гроші на це Мінфіном не виділялися", стверджує джерело Telegram-каналу. У Росії вважають, що атака сталася через неякісне виконання договірних зобов'язань з боку підрядника, що здійснює експлуатацію ІТ-інфраструктури Росавіації.
"Економічна правда" тепер у Telegram. Ми відстежуємо, як швидко падає путінський режим, і які компанії приєднуються до бойкоту агресора. Підписатися можна тут