Spotify купив два сервіси для покращення рекламної аналітики
Стримінговий сервіс Spotify оголосив про придбання двох сервісів для вдосконалення рекламної аналітики - сервіс вимірювання ефективності реклами Podsights і аналітичну платформу Chartable.
Про це пише TechCrunch.
Суми угод не розголошуються.
Вимірювання обсягів та ефективності реклами все ще залишаються двома найбільшими невирішеними проблемами для рекламодавців подкастів, пояснили в Spotify.
Там сподіваються вирішити цю проблему з придбанням Podsights.
Спочатку технологія Podsights буде використовуватися, щоб допомогти рекламодавцям Spotify точніше оцінювати вплив на аудиторію та ефективність реклами в подкастах.
"Проте з часом Spotify прагне розширити інструменти вимірювання на інші формати реклами, включаючи аудіорекламу в музиці, відеорекламу та медійну рекламу", - пише видання.
Podsights має 40 штатних співробітників, і всі вони приєднаються до Spotify - компанія наразі не планує коригувати цю команду.
Водночас маркетингові інструменти Chartable допоможуть зібрати максимум даних про аудиторію, щоб власники подкастів краще розуміли своїх слухачів і розвивали бізнес.
Команда сервісу менша, у неї всього 11 співробітників, але Spotify також не планує вносити негайних змін.
Нагадаємо:
Стримінговий сервіс Spotify хоче залучити 50 мільйонів авторів, які будуть заробляти на аудіоконтенті за допомогою платформи - так Spotify реагує на скандал із подкастами Джо Рогана.
Акції стрімінгового сервісу Spotify впали після того, як компанія припустила уповільнення зростання кількості підписників.
Економічна правда