Месенджер Telegram змінює принцип роботи
Telegram тестує функцію вбудованої реклами у каналах з великою кількістю фоловерів. Незабаром з'явиться платна підписка, при оформленні якої можна буде вимкнути рекламні оголошення.
Джерело: повідомлення засновника Telegram Павла Дурова
Деталі: Рекламні повідомлення вже почали з'являтися у Телеграм-каналах з кількістю підписників 1 тисяча і більше.
Водночас, за словами Дурова, платна підписка в Telegram, яка дозволить відключати рекламу, має бути введена вже в листопаді.
Пряма мова: "Багато користувачів запропонували ввести можливість відключення офіційних рекламних оголошень у каналах Telegram. Ми вже почали роботу над цією новою функцією і очікуємо на її запуск цього місяця. Вона може бути оформлена у вигляді недорогої підписки, яка дозволить користувачам безпосередньо фінансово підтримувати розвиток Telegram.
Автори деяких каналів також хотіли б "вимикати" рекламні оголошення у своїх каналах. Наразі ми прораховуємо економічні умови цієї опції. Незабаром рекламодавці зможуть розміщувати "невидиме" оголошення у будь-якому каналі, яке – за умови достатньої вартості показу – призведе до відсутності оголошень у цьому каналі".
Нагадуємо:
Telegram запровадив нову функцію рекламних повідомлень. При цьому вони не публікуватимуться у списку чатів, особистих чатах чи невеликих групах. Реклама торкнеться лише великих каналів.
У Telegram пообіцяли, що для показу реклами не буде використано особистих даних користувачів. При цьому офіційні рекламні повідомлення відображатимуться у вигляді коротких текстів без зовнішніх посилань або фотографій. Рекламне оголошення з'явиться лише після перегляду всіх нових повідомлень у каналі.