Як змінилися звички киян і мобільність в місті за рік – дослідження
Ідеї, які змінюють міста
З початку карантинних обмежень в березні 2020 року пасажиропотік в метрополітені Києва знизився, автомобільні затори збільшились, а найбільші збитки понесли кінотеатри.
Про це йдеться в дослідженні ЛУН Місто.
За даними Київського метрополітену, кількість пасажирів не повернулася до докарантинного рівня. У лютому 2020 року КП перевезло понад 38 млн киян, в лютому 2021 року – понад 26 млн.
"Затори на дорогах Києва швидко наздогнали і перегнали докарантинний рівень. За даними сервісу TomTom, вже в червні затримка в дорозі перевищила доковідні показники. Невелике зниження було тільки в квітні і серпні", – йдеться в результатах дослідження.
Оцінити мобільність по Україні допомогли дані Apple. Динаміка переміщень під час карантину демонструє, що українці стали менш мобільними в квітні 2020 року, а пік переміщень припадає на теплу пору року.
Рівень відвідуваності кінотеатрів аналітики вивчили через обсяги купленого глядачами попкорну. Найменші рівні продажів були зафіксовані в квітні, травні, червні 2020 року, за даними "Планети кіно". З липня почалося поступове відновлення, але докарантинного рівня не досягло.
З березня 2020 року зростання в сфері доставки їжі становило від 75% до 89%. Серед страв в Glovo часто замовляли суші, бургери, донер.
Рекомендуємо почитати: Бідний кожен другий: наскільки потоншали гаманці українців за 2020 рік
Осідлати хвилю або потонути: як креативні галузі переживають карантин
Економічна правда