Rozetka планує запуск маркетплейса для ресторанів
Український інтернет-магазин Rozetka.ua планує запуск маркетплейса для ресторанів і кафе, компанія розсилає пропозиції по закладах
Про це повідомляє Retailers з посиланням на публікацію комерційного директора мережі Mamamia! Сергія Чайку.
"Rozetka запустила маркетплейс для ресторанів", - написав він.
(В Facebook запис доступний тільки для друзів).
Також Чайка показав повідомлення від Rozetka, де вказано, що під проект буде створений окремий лендінг.
Вказується, що сума оплати за доступ до платформи 100 грн. в місяць, комісія в перші три місяці - 0,1%.
"Проєкт знаходиться на стадії розробки, тому поки ми не можемо нічого коментувати", - заявили агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі Rozetka.
Нагадуємо:
Компанія Menu Group, яка керує сервісами доставки їжі Menu.ua та Eda.ua - заявила, що йде з українського ринку.
Напередодні стало відомо, що сервіс доставки їжі UberEats 3 червня припинив роботу в Україні.
Естонська компанія Bolt готується запускати у Києві влітку 2020 року два нових сервіси: оренду самокатів і сервіс доставки їжі Bolt Food.