Більше половини автомобілістів скоротили поїздки на карантині — опитування
Кількість поїздок на особистому транспорті через карантинні обмеження у квітні-травні 2020 року скоротили 55% власників автомобілів, при цьому 26% респондентів зменшили кількість поїздок більш, ніж на 40%.
Про це свідчать результати соціологічного дослідження, Factum Group на замовлення "Консалтингової групи А-95", повідомляється в прес-релізі групи.
Крім того, наголошується, що Factum Group проводила соціологічне опитування в три етапи - в кінці березня, коли карантинні обмеження були максимальними, в квітні і травні, коли активність населення стала різко підвищуватися.
На початок спостережень кількість опитаних, які знизили споживання палива особистим автотранспортом, становило 46,4%, за підсумком травня цей показник збільшився до 55%.
П'ята частина опитаних власників автомобілів повідомили, що карантин не вплинув на інтенсивність користування особистим транспортом.
У той час як 24% за цей період навпаки збільшили кількість поїздок.
Згідно з результатами дослідження Factum Group, понад половина опитаних позитивно оцінили прийняті операторами АЗС заходи безпеки на період карантину.
Крім цього Factum Group провів дослідження споживчих настроїв, згідно з якими для 44% автовласників ключовим критерієм вибору АЗС залишається ціна.
При цьому близько третини опитаних готові змінити звичного оператора АЗС у разі різниці в ціні від 3 до 5 грн/л.
Чверть респондентів найбільше цінують бренд мережі АЗС і її репутацію.
На думку аналітиків "Консалтингової групи А-95" ціновий розрив, що утворився між різними мережами АЗС, в значній мірі перерозподілив продаж.
"Карантин в Україні посилив поляризацію споживачів нафтопродуктів: вже 44% власників авто готові змінити звичну заправку на більш дешеву, в той час як традиційно цей показник не перевищує 30%. За нашими даними, мережі АЗК- "дискаунтери" втратили менше реалізації в порівнянні з "брендовими" мережами, які пропонували високі цінові позиції", - вважає аналітик "Консалтингової групи А-95" Артем Куюн.