Перший тиждень карантину в Україні збільшив продаж нових авто на 74% в порівнянні з тижнем "до"
Продажі нових легкових автомобілів за перший тиждень карантину в Україні (16-22 березня), в середньому виросли на 74% в порівнянні з "докарантиннем" тижнем (9-15 березня). В цілому за березень зростання склало 36%.
Про це повідомляє гендиректор інформаційно-аналітичної групи Auto-Consulting Олег Омельницький на своїй сторінці у Facebook.
"Минулий карантинний тиждень у багатьох операторів приніс зростання числа продажів нових автомобілів на 74% в порівнянні з докарантинним тижнем. Тут зіграли свою роль коливання гривні, маркетингові акції у операторів, загальний ажіотаж, і чутки про майбутній дефіцит автомобілів.
На цій хвилі ряд операторів фіксували зростання продажів на 30-90-121%. Але до кінця тижня зростання видохлося, почали закривати автосалони і переходити на продаж (вірніше консультації) в онлайн.
...Поки ж можна констатувати, що за 21 день березня маємо зростання 36% в продажах нових легкових авто в порівнянні з лютим і 17% зростання на ринку LCV", - пише Омельницький.
Читайте также: Хроніки кризи бізнесу: кого в Україні найбільше накриє шторм коронавірусу
Економічна правда