УЗ планує електрифікувати 100 кілометрів колії у напрямку кордону з Польщею
АТ "Укрзалізниця" проводить підготовку до електрифікації дільниці Ковель - Ізов - Держкордон, що спростить експорт залізної руди з України до Польщі.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
За словами голови правління "Укрзалізниці" Євгена Кравцова, ділянка завдовжки майже 100 км наразі є найбільш затратною частиною маршруту експорту залізорудної сировини з Кривого Рогу на металургійні підприємства в Польщі.
"Через відсутність електрифікації на зазначеній ділянці ми вимушені перевозити вантажі на дизельтязі.
В умовах постійного зростання цін на нафтопродукти електрифікація сприятиме зменшенню експлуатаційних витрат, енергозбереженню, зниженню забруднення природного середовища від згорання дизпалива. Крім того, для клієнтів-вантажовідправників ми суттєво скоротимо терміни доставки вантажів", - заявив Кравцов.
Електрифікація зазначеної ділянки також вдвічі збільшить пропускну здатність для пасажирських та приміських поїздів. У межах проекту переобладнають 6 проміжних станцій та 5 зупиночних пунктів
Голова правління УЗ підкреслив, що уже реконструювали колії та інфраструктуру на станції Ізов Волинської області. Роботи з електрифікації планується розпочати вже цього року.
Нагадаємо:
Із початку року "Укрзалізниця" модернізувала 18 вагонів, середній вік яких – 32 роки, і тепер вони працюють на маршрутах у складі фірмових поїздів першого класу.
Економічна правда