УЗ пояснила, чому закупає оливи лише у фірм із оточення депутатів
В "Укрзалізниці" стверджують, що готові збільшувати кількість партнерів за умови чіткого виконання усіх вимог за стандартом.
Про це йдеться у повідомленні УЗ у відповідь на розслідування ЕП.
У ньому йдеться про те, що в останні кілька років постачання олив та мастильних матеріалів "Укрзалізниці" та Міністерству оборони майже повністю монополізували кілька компаній, які пов'язують з оточенням народних депутатів Олександра Грановського та Олександра Пономарьова.
У повідомленні "Укрзалізниці" стверджується, що діючий стандарт "розроблено з урахуванням таких вимог, щоб оливи та мастила, які використовуються на залізничному транспорті, вироблялись на сучасних підприємствах за світовими стандартами якості".
"Таких підприємств в Україні небагато, наразі лише три вітчизняні підприємства мають допуск відповідно до стандарту Укрзалізниці. Ми запрошуємо до співпраці всіх вітчизняних та іноземних виробників якісних олив та мастил", - заявив директор з інженерно-технічного забезпечення Укрзалізниці Григорій Бойко.
В Укрзалізниці зауважують, що порядок допуску, який включав складну процедуру магістральних випробувань, лібералізували. Процедура включає чіткий механізм допуску олив та мастил до застосування на рухомому складі. У той же час впродовж минулого року й дотепер до Укрзалізниці надійшло лише кілька звернень від виробників щодо проходження такої атестації.
Читайте матеріал: "Love me тендер: як скандальні фірми захопили паливні підряди "Укрзалізниці" та Міноборони"