Українська правда

Канадці домовляються з "Укрзалізницею" про транспортування величезної кількості руди

10 травня 2019, 13:55

Канадська гірничорудна компанія Black Iron з активами в Україні веде переговори з компанією "Укрзалізниця" про можливість транспортування до 10 мільйонів тонн на рік залізорудної сировини в морський торговельний порт "Південний".

Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна".

Транспортування повинно стартувати після будівництва підприємства з випуску концентрату на Шиманівському родовищі залізних руд.

Генеральний директор компанії Мет Сімпсон зазначив, що оновлення домовленостей з "Укрзалізницею" є важливим кроком в забезпеченні гарантій для нинішніх і майбутніх інвесторів в проект.

Нагадуємо:

Black Iron з активами в Україні в лютому поточного року оголосила про підписання необов'язкової угоди (меморандуму) з дочірньою компанією Glencore plc про проведення переговорів щодо будівництва підприємства з випуску концентрату на Шиманівському родовищі залізних руд.

При цьому зазначалося, що Black Iron проводить переговори з іншими компаніями.

Black Iron в жовтні 2010 року придбала у Geo Alliance Group Limited інвестиційної групи EastOne українського бізнесмена Віктора Пінчука кіпрську "дочку" Geo-Alliance Ore East Limited разом з ліцензіями за 13 млн доларів, потім перейменувавши її в BKI Cyprus.

Основні активи - 99% у "Шиманівське Стіл" і "Зеленівське Стіл".

У липні 2013 року після ряду проблем з реалізацією проекту Black Iron повідомила про угоду з найбільшою українською гірничо-металургійною групою "Метінвест" з розвитку своїх залізорудних активів.

Metinvest B.V. заплатила Black Iron Inc. 20 млн доларів і придбала 49% в BKI Cyprus. Однак пізніше "Метінвест" вийшла з проекту.

Шиманівське родовище має 355 млн тонн виміряних і 290 млн тонн передбачуваних ресурсів, а також 188 млн тонн прогнозних.

Шиманівське залізорудне родовище оточене п'ятьма іншими діючими видобувними підприємствами, включаючи залізорудний комплекс ArcelorMittal.

Існуюча інфраструктура, включаючи доступ до електроенергії, залізничного і портового об'єктів, на думку Black Iron, дозволить швидко реалізувати проект до стадії виробництва.