Український стартап для оцінки ефективності продажів залучив 30 мільйонів доларів

Вівторок, 23 жовтня 2018, 19:00

Стартап з українським корінням People.ai, який розробляє платформу для відділу продажів на базі штучного інтелекту, залучив 30 мільйонів доларів від групи інвесторів на чолі з фондом Andreessen Horowitz.

Про це йдеться в повідомленні компанії.

У раунді B також взяли участь поточні інвестори стартапу - Lightspeed Venture Partners, GGV Capital і Y Combinator.

Компанія використає нове фінансування для подальшої комерційної експансії і розвитку можливостей аналізу даних.

Серед клієнтів People.ai такі компанії, як Lyft, Palo Alto Networks і New Relic.

People.ai розвиває сервіс для менеджерів з продажу, який на основі алгоритмів штучного інтелекту допомагає підвищити ефективність продажів, аналізуючи продуктивність співробітників по їх переговорам та пропонуючи рекомендації по операціях.

Технологія перевіряє електронну пошту, телефонні розмови і дані CRM.

Компанія працює по моделі підписки: клієнти платять за кожного підключеного до системи співробітника. Ціни залежать від кількості менеджерів.

Українець Олег Рогінський, котрий перебрався в США, запустив People.ai в 2016 році. Штаб-квартира компанії розташована в Сан-Франциско, також є офіси в Бостоні і Лос-Анджелесі. Зараз People.ai розглядає можливість відкриття офісу в Канаді.

Раніше повідомлялося, що український стартап Zirity пройшов у європейський В2В акселератор Startup Wise Guys.

Економічна правда