Американські локомотиви для "Укрзалізниці" пофарбують у синій та сірий
На Крюківському вагонобудівному заводі тривають роботи з остаточного складання локомотивів General Electric TЕ33AC, доставлених в Україну з США.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію КВБЗ.
Так, закуплено нове обладнання для фарбування, а на кабіни американських тепловозів вже приміряли склопластикові маски-обтічники українського виробництва, які будуть встановлюватися на металеві корпуси.
На підприємстві відзначили, що використання вітчизняних обтічників є одним із прикладів локалізації виробництва в Україні.
Для локомотивів "Тризуб" на КВБЗ також виготовили колієочисники.
Наразі на малярській ділянці проводиться фарбування цих елементів, які будуть пізніше встановлені на тепловози.
"Для фарбування самих тепловозів вже готують фарби темно-синього, світло-синього і сірого кольорів - саме в таких лівреях нові локомотиви будуть працювати на українських залізницях", - повідомили на заводі.
Перший локомотив з порту Чорноморськ на Крюківський вагонзавод був доставлений у вересні, ще сім - 2 жовтня.
За словами керівника ПАТ УЗ Євгена Кравцова, в листопаді перші вісім тепловозів General Electric Evolution "Тризуб" вже будуть працювати на українських залізницях.
Нагадаємо, що в кінці вересня УЗ представила новий логотип і оновлені корпоративні кольори. Тепер весь новий рухомий склад буде отримувати новий візуальний стиль.
Нагадаємо, у лютому 2018 року корпорація GE підписала довгострокову рамкову угоду з ПАТ "Укрзалізниця" на 1 млрд доларів.
Перший її етап передбачає постачання 30 вантажних локомотивів TE33A Evolution, виготовлених у США, а також локалізацію певної частини виробництва в Україні, що становить 10% кінцевої вартості угоди. На даному етапі GE буде використовувати українську сигнальну та радіосистему та певні елементи кабіни.
Вартість локомотивів — 4,68 млн доларів (з ПДВ) за кожен. Загалом сума контракту (мова йде про першу партію - ЕП) становить 140 млн доларів з ПДВ.
30% УЗ заплатить авансом, а за 70% суми "Укрексімбанк" придбає на власний баланс тепловози і віддасть їх у лізинг на 15 років. Лізингова угода номінована у гривнях.
Це означає, що за тепловози УЗ буде вимушена суттєво переплатити у зв'язку з використанням кредитних грошей, адже вартість гривні, враховуючи облікову ставку НБУ на момент підписання контракту, була досить високою.
Процентну ставку в УЗ не називають, проте у розмові з ЕП представник залізниці підтвердив: вона не нижча за облікову ставку НБУ.
Отже, за обслуговування лізингу УЗ буде платити не менше 16-18% річних, що значно дорожче доларового ресурсу.
На другому етапі американці повинні поставити протягом семи років 150-175 тепловозів. На цьому етапі українська сторона наполягатиме на використанні вже 40% українських деталей.
Рамкова угода також передбачає можливість майбутньої співпраці у сфері обслуговування та модернізації наявного рухомого складу, зокрема дизельних тепловозів серії 2М62 та 2Е10.
Рекомендуємо почитати: Зранку гроші — увечері тепловози: що за контракт УЗ уклала з General Electric
Репортаж з заводу General Electric у Пенсільванії, де відбувається виробництво локомотивів для України, дивіться за посиланням: Як в США будують "тризуби" для українців. Репортаж із заводу General Electric