З'явився концепт швидкісної залізниці Китай—Україна—Європа
Асоціація "Високошвидкісні магістралі" пропонує побудувати швидкісну залізницю з Китаю в Європу через Україну.
Про це повідомляє ЦТС.
Магістраль, за задумом авторів ідеї, з'єднає Піднебесну з 7 державами - Казахстаном, Узбекистаном, Туркменістаном, Азербайджаном, Грузією, Україною і Польщею.
Ширина колії на всьому шляху повинна відповідати китайському стандарту, тобто 1435 мм, а швидкість руху поїздів перевищувати 250 км/год.
Проект передбачає створення альтернативного Нового Шовкового шляху з Китаю до Європи. Загальна довжина залізничного коридору повинна становити 5100 км (без урахування морських відрізків), що на 200 км коротше Євразійського сухопутного мосту (Китай-Казахстан-Росія-Білорусь-Польща), за яким зараз проходять контейнери з Китаю до Євросоюзу.
"Ці 200 км дозволять заощадити як мінімум 4,5 млрд доларів при середній вартості 1 км високошвидкісної залізниці в 21 млн доларів", - заявили на презентації.
Згідно представленої презентації, високошвидкісну магістраль планує задіяти для пасажирських і вантажних перевезень.
"Уже сьогодні в Китаї проводяться випробування перевезень вантажів по швидкісних залізницях. Запропонований маршрут може використовуватися для транспортування контейнерів", - зазначив президент асоціації.
Прогнозні дані вантажо- і пасажиропотоку в ході дискусії не озвучувалися.
В асоціації стверджують, що представлений проект є лише концепцією і вимагає техніко-економічного обґрунтування. Для цієї мети організація планує звернутися до закордонних інвесторів, в тому числі і в Китаї.