Антирекорд: у фури зафіксували п’ятикратне перевантаження
Транспортний засіб, який рухався з Одеської області в Івано-Франківськ, оновив рекорд з перевантаження, коли при нормі 40 тонн повна маса вантажівки становила 202 тонни.
Про це повідомив народний депутат України Тарас Кремінь на своїй сторінці у Facebook.
Він зазначає, що працівники Укртрансбезпеки на вагово-контрольних пунктах щодня виявляють разючі випадки перевантажень.
"Майже кожне 10-те зважування на ГВК - з разючим перевищенням вагових параметрів, повідомляє Кремінь. Це дозволило з початку 2018 року перерахувати до державного бюджету 6,2 млн гривень", - написав Кремінь.
За словами нардепа, прикладом антирекорду з перевантаження був випадок, коли при нормі 40 тонн повна маса машини становила 202 тонни.
Цей транспортний засіб рухався з Одеської області до Івано-Франківську.
Минулого року рекордним було 115-тонне завантаження фури зерном.
Надзвичайні випадки порушень законодавства про автомобільний транспорт у 2018 році розміщені на сайті "Укртрансбезпеки". Там також є інформація про величезні штрафи, які накладаються на перевізників.
"На жаль, ці кошти не пішли на розширення штатів УТБ принаймні на 50%, як це передбачають розрахунки. Саме тому, нарешті придбані ГВК на дорогах України, на яких перевізники досі встановлюють "антирекорди", доволі часто має безсистемний характер", - говорить Кремінь.
Нагадаємо, міністр інфраструктури Володимир Омелян звинуватив компанії Нібулон і Bunge у тому, що вони пускають українськими дорогами фури зі значними перенавантаженнями.
30 серпня 2017 року Кабінет міністрів України змінив порядок здійснення габаритно-вагового контролю на автошляхах.
Економічна правда