93% авіаперевезень в Україні припадає на 5 компаній – дослідження
Серед українських авіакомпаній п'ять лідерів здійснюють близько 93% усіх внутрішніх та міжнародних рейсів.
Про це повідомляється в дослідженні YouControl.
З 2016 пасажиропотік через аеропорти України постійно зростає. За інформацією Державіаслужби України, 2017 року порівняно з 2016 роком кількість пасажирів на внутрішніх рейсах збільшилася майже на 18%, а на міжнародних ‒ майже на 29%.
Протягом 2017 року в Україні працювали 18 вітчизняних авіакомпаній.
Регулярні рейси між Україною та іншими державами впродовж вказаного року здійснювали 10 українських авіакомпаній (до 43-х країн) та 29 іноземних (до 27-ми країн).
Вітчизняні авіаперевізники міжнародними рейсами перевезли 5 837,5 тис пасажирів, а іноземні – 4 975,8 тис пасажирів.
Згідно зі статистикою Державіаслужби, за 2017 рік зі всіх вітчизняних авіаперевізників 93% перевезень здійснили п’ять провідних компаній.
Очевидним лідером стала компанія "МАУ", що у 2017 р. порівняно з 2016 р. наростила пасажиропотік на 16,5%. Також у ТОП-5 увійшли "Роза вітрів" (збільшила пасажиропотік на 150%), "Азур Ейр Україна" (на 17%), "Атласджет Україна" (на майже 74%) та "Браво" (на 50%).
Для порівняння, 2016 року 95% від загальних обсягів авіаперевезень, здійснених українськими компаніями, виконали 6 гравців ринку: "МАУ", "Азур Ейр Україна", "Роза вітрів", "Янеір", "Браво" та "Атласджет Україна". При цьому "Браво" тільки почала роботу на вітчизняному авіаринку у квітні 2016 року.
Вітчизняні топ-авіакомпанії останніми роками нарощували не менш активно й доходи.
Так, лише 2016 року сумарно ТОП-5 українських авіаперевізників змогли отримати 23-24 млрд грн, з яких майже 18 млрд припадає на "МАУ". До рівня доходу в 3 млрд грн наблизилась "Роза вітрів", а "Азур Ейр Україна" змогла за 2016 рік заробити близько 1,5 млрд грн.
Ще дві компанії з ТОПу не змогли пересікти мільярдного показника. Хоча якщо розглядати ситуацію в динаміці, то всі перевізники регулярно збільшували свої доходи.
Рекомендуємо почитати: Авіаперевезення б'ють рекорди: чому це добре для пасажирів
Економічна правда