"Інтерпайп" Пінчука оцінює втрати від RAB-тарифів і "Роттердам+" в 10 мільйонів доларів
Українська промислова компанія "Інтерпайп" оцінює свої втрати в 2018 році від введення RAB-тарифів і формули "Роттердам+" 10 мільйонів доларів.
Про це повідомив Дмитро Кисілевський, директор з корпоративних відносин "Інтерпайпу", передає uaprom.
"У цьому році ми втратимо від двох "прекрасних" енергетичних ініціатив - RAB-тарифів і "Роттердам+" - майже 10 млн доларів (2 млн доларів і 8 млн доларів відповідно)", - заявив Кисілевський.
"Ця сума порівняна з капітальними інвестиціями навіть для нас, великого бізнесу, який вимірює CAPEX (капітальні інвестиції - ред) мільйонами доларів. За ці кошти можна побудувати гарне виробництво колісних пар, інші виробничі ділянки", - сказав він.
При цьому топ-менеджер також констатував, що в Україні завищені тарифи на послуги інших монополістів: залізничні тарифи, транспортування газу, портові збори.
"Коли ми привозимо свою трубу на Близький Схід, ми всі ці тарифи закладаємо в її ціну. А в тій же російській трубі тарифи на електрику, послуги залізниці, транспортування газу нижчі. Тому наша конкурентоспроможність на Близькому Сході поступово падає", - зазначив Кисілевський .
Крім того, представник "Інтерпайп" наголосив на винятковій важливості економічної дипломатії.
"Як тільки ми починаємо виробляти високотехнологічну продукцію, проти нас тут же вводяться мита. Наприклад, минулого тижня РФ і США синхронно ввели важкі мита проти української металопродукції", - нагадав він.
При цьому топ-менеджер відзначив, що влітку минулого року завдяки зусиллям президента і прем'єр-міністра вдалося продовжити дію прийнятних умов поставок труб в США.
"Зараз металурги знаходяться в щоденному діалозі з торговим представником України Наталією Микольською за новими митами. Це приклади правильної і своєчасної взаємодії між бізнесом і державою щодо захисту національних інтересів", - констатував він.
Кисілевський також наголосив на важливості запуску внутрішнього ринку споживання сталі через інвестиції в інфраструктуру.
На його думку, драйверами зростання можуть стати такі галузі, як вагонобудування, видобуток нафти і газу, а також інфраструктура та житлово-комунальне господарство.
Як повідомлялося, "Інтерпайп" у 2017 році збільшила продажі трубної і залізничної продукції в тоннах на 35%, продемонструвавши найкращий результат за останні три роки.
"Інтерпайп" входить в десятку найбільших в світі виробників безшовних труб, є третім за величиною виробником суцільнокатаних залізничних коліс в світі. У компанії працюють 11,5 тис співробітників.
У структурі компанії - "Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод (НТЗ)", "Інтерпайп Новомосковський трубний завод (НМТЗ)", "Інтерпайп Ніко-Тьюб", "Дніпропетровський Втормет" і електросталеплавильний комплекс "Дніпросталь" під брендом "Інтерпайп Сталь".
Кінцевим власником Interpipe Limited є Віктор Пінчук і члени його сім'ї.
Як відомо, у березні 2016 року Національна комісія з регулювання енергетики і комунальних послуг затвердила нову методику визначення оптової ринкової ціни на електроенергію. Це ціна, за якою ТЕС продають електроенергію в ринок. У ній, зокрема, враховується ціна на вугілля.
Відповідно до нової методики, вартість вугілля у виробництві вугільно-теплової генерації рахується за формулою "вартість вугілля у порту Роттердам плюс вартість його доставки в Україну".
Через застосування нової формули теплові генерації стали продавати електроенергію дорожче.
Нагадаємо, низка обленерго погодили зростання цін на електроенергію для своїх непобутових споживачів через запровадження стимулюючого тарифоутворення.
Раніше в "Урядовому кур’єрі" була опублікована постанова, якою затверджується нова методика, що дозволить запровадити стимулюючі тарифи для обленерго.
Постановою закладається в так зване RAB-регулювання дохідність для обленерго на рівні 12,5% річних на нову базу (йдеться про інвестиції в нові активи) і так само 12,5% річних дохідності на стару базу (наявні активи компаній).