Бренд "Україна" коштує 68 мільярдів доларів - дослідження
За оцінками консалтингової компанії Brand Finance, у 2017 році вартість бренду "Україна" досяг рівня 2011 року і становив 68 мільярдів доларів.
Про це повідомила Ольга Хоменко, економічний експерт Українського інституту майбутнього.
У 2016 році вартість бренду "Україна" становила 56 млрд доларів.
Найдорожчими брендами серед країн світу стали: США (21 трлн доларів), КНР (10,2 трлн доларів), Німеччина (4 трлн доларів), Японія (3,4 трлн доларів), Великобританія (3,1 трлн доларів).
Одним із ключових індексів даного рейтингу є інвестиційне середовище. З падінням притоку прямих іноземних інвестицій зменшується вартість бренду.
За розрахунками Ukrainian Institute for the Future, для зростання економіки щорічно на 8–10% необхідно залучати 20 млрд доларів інвестицій.
Як повідомлялося, найдорожчим брендом у 2017 році став американський інтернет-рітейлер Amazon.
Економічна правда