Roshen вважає "Київський торт" лише своїм

Понеділок, 12 лютого 2018, 12:55

У Roshen заявляють, що є єдиним власником серії торговельних марок "Київський торт" як словесних, так і комбінованих.

Про це йдеться в заяві компанії.

Зазначається, що це що підтверджується рядом Свідоцтв України на знаки для товарів та послуг, виданих уповноваженими державними органами. 

"В липні 2017 року Центром соціальних технологій "Соціополіс" було проведено соціологічне опитування з метою визначення ступеню схожості та рівня відомості серед споживачів знаку "Київський торт" виробництва Корпорації "Рошен" і продукції "Торт "Київський" виробництва ПАТ "Київхліб"/ТОВ "Київський БКК".

За результатами опитування, стало відомо, що переважна більшість (72,1%) респондентів вважають, що вказане позначення є торговельною маркою одного з виробників тортів. 

На думку переважної більшості (93,5%) респондентів з числа тих, хто вважає позначення "Київський торт" торговельною маркою одного з виробників тортів, власником вказаної торговельної марки є "Кондитерська корпорація "Рошен".

Зокрема, 79,0% від загальної кількості опитаних вважають схожими упаковку продукції "Київський торт" виробництва  Корпорації "Рошен" та упаковку продукції "Торт "Київський" виробництва ТОВ "Київський БКК".

Нагадаємо, суперечка про використання ТМ Київський торт і елементів дизайну упаковки Roshen також веде з компанією Київхліб та мережею магазинів Ашан.

Економічна правда