Українці за новорічні свята використали вдвічі більше мобільного трафіку
Абоненти трійки найбільших українських мобільних операторів на Новий рік, католицьке і православне Різдво використали вдвічі більше трафіку, ніж за аналогічний період минулого року.
Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна" з посиланням на публічні матеріали компаній.
Згідно з повідомленням "Київстару", на Новий рік і Різдво у 2018 році абоненти використали вдвічі більше інтернет-трафіку й на 10% менше дзвінків. За два святкові дні - 31 грудня та 1 січня - обсяг передачі даних у мережі сягнув 1177 ТБ, що на 147% більше, ніж минулого року.
У компанії "Vodafone-Україна" заявили, що за період новорічних свят (враховуючи обидва Різдва) абоненти компанії здійснили понад 1,1 млрд дзвінків, надіслали 41 млн SMS, а також використали понад 3 тис. ТБ трафіку.
"Із року в рік тенденція свідчить, що в зимові свята клієнти віддають перевагу інтернет-привітанням. Водночас кількість вітань за допомогою дзвінків і SMS поступово зменшується - на 5% і 25% відповідно порівняно з 2017 роком", - зазначили у компанії.
За даними lifecell, за чотири святкові дні (31 грудня, 1, 6, 7 січня) 3G + інтернет-трафік у мережі lifecell сягнув 1140 Тбайт, що на 95% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
У компанії також наголосили, що новорічна статистика lifecell цілком відповідає загальносвітовій тенденції переходу голосового трафіку в цифровий.
Пік навантаження новорічних привітань у мережі lifecell припав на 22:00 31 грудня і на 1:00 1 січня. Послугами 3G-зв'язку оператора в цей період скористалися в середньому 2,7 млн абонентів.
Економічна правда