ЄБРР допоможе розробити проекти концесії в двох портах
АМПУ та ЄБРР підписали Угоду про фінансування розробки техніко-економічного обгрунтування проектів концесії двох українських портів.
Підписання відбулося у Лондоні під час візиту міністра інфраструктури Володимира Омеляна до Великої Британії, повідомляє прес-служба АМПУ.
Мова йде про ДП "Стивідорна компанія "Ольвія" і ДП "Херсонський морський торговельний порт".
На виконання підписаної Угоди, ЄБРР зобов'язується покрити витрати на технічну допомогу в організації зазначених концесійних проектів, а також на підготовку справедливих і прозорих конкурсів для залучення приватних інвесторів до передачі в концесію двох державних стивідорних компаній.
При цьому, як зазначили в АМПУ, успішна реалізація пілотних для галузі проектів створить основу для довгострокового інвестування в розвиток портів на зрозумілих і взаємовигідних умовах як для бізнесу, так і для держави
"Тільки за попередніми розрахунками, передача двох держстивідорів у концесію сприятиме збільшенню вантажопотоку не менше, ніж на 5,5 млн тонн і залученню інвестицій в обсязі до 140 млн дол", — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.
Раніше з метою розвитку державно-приватного партнерства в портовій галузі Міністерство інфраструктури і Міжнародна фінансова корпорація підписали Меморандум про взаєморозуміння.
IFC допоможе структурувати проекти ДПП в двох українських портах — ДП "Стивідорна компанія „Ольвія" і ДП „Херсонський морський торговельний порт".
IFC також вивчить можливість структуризації проекту ДПП з розвитку залізнично-поромного комплексу в ДП "Морський торговельний порт „Чорноморськ".
Раніше, у червні 2017 року, Мінінфраструктури затвердило плани підготовки і реалізації пілотних проектів з передачі в концесію державного майна ДП "Стивідорна компанія „Ольвія", ДП „Херсонський морський торговельний порт", залізнично-поромного комплексу ДП "Морський торговельний порт „Чорноморськ" і майна ДП „Адміністрація морських портів України".