УЗ хоче збільшити швидкість руху, полегшивши вагу вагонів
"Укрзалізниця" хоче збільшити швидкість руху поїздів на вже наявних в Україні залізничних шляхах, застосувавши технологію "легкої ваги" вагонів.
Про це заявив в.о. голови правління УЗ Євген Кравцов, передає ЦТС.
З цього питання вже проведено переговори з іспанським виробником рухомого складу Talgo.
"Вивчаємо можливості збільшення швидкості і зменшення часу курсування пасажирських поїздів на існуючій інфраструктурі. Зокрема, через застосування, так званої, технології "легкої ваги". Провели переговори з іспанською Talgo. Чекаємо рекомендацій на основі моделювання", - поділився інформацією Кравцов.
Деталей впровадження даної технології керівник УЗ не повідомив.
Видання нагадує, що у 2011 році в Казахстані був побудований завод Talgo, що виробляє вагони з широкими кузовами. Вони можуть використовуватися на всьому "просторі 1520".
Серед інших технологічних особливостей, вагони, вироблені тут, мають полегшений кузов.
Як заявляє сама Talgo, в даний час компанія виробляє найлегші вагони в світі, використовуючи при їх виготовленні екструдовані алюмінієві профілі, що забезпечують максимальні показники міцності конструкції.
Вага вагону Talgo майже на 30% менше ваги вагонів інших виробників це дозволяє збільшити швидкість руху до 180-220 км/год.